Τεχνολογία

Apple: Βαθύτερη διείσδυση στο λογισμικό οδήγησης αυτοκινήτων

Apple: Ανακοίνωσε επίσης το Apple Pay Later, μια υπηρεσία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν σε άτοκες δόσεις.

Βαθύτερη διείσδυση στο λογισμικό οδήγησης αυτοκινήτων, νέες δυνατότητες πληρωμών καθώς και νέους φορητούς υπολογιστές περιλαμβάνει μεταξύ άλλων η στρατηγική της Apple, όπως ανακοινώθηκε στο ετήσιο συνέδριο προγραμματιστών της εταιρείας τη Δευτέρα.

Η εταιρεία, που πραγματοποίησε δυναμική επανεμφάνιση στα τέλη της δεκαετίας του 1990, εξήγησε τη Δευτέρα πώς σκοπεύει να προωθήσει τη χρήση του iPad σε επαγγελματικές παρουσιάσεις και πώς το λογισμικό της θα βοηθήσει τελικά σε χρήσιμες ενδείξεις σχετική με την κατανάλωση και την εξοικονόμηση καυσίμου στα ταμπλό των αυτοκινήτων.

Ωστόσο, όπως σημειώνει το Reuters, από την παρουσίαση λείπει οποιαδήποτε αναφορά στο αναμενόμενο επόμενο μεγάλο προϊόν της Apple, ένα ακουστικό μικτής πραγματικότητας που θα συνδυάζει ψηφιακό ήχο με ήχους του περιβάλλοντος χώρου.

Πληρωμές και νέα laptops

Η Apple ανακοίνωσε επίσης το Apple Pay Later, μια υπηρεσία που επιτρέπει στους χρήστες να πληρώνουν σε άτοκες δόσεις. Η επιχείρηση, η οποία θα λειτουργεί μέσω του δικτύου της MasterCard όπου γίνεται αποδεκτή η Apple Pay, θέτει την Apple σε ανταγωνισμό με παρόχους πληρωμών όπως η Affirm και η PayPal.

Επίσης, ανακοίνωσε τον επανασχεδιασμού του MacBook Air με βάση έναν νέο επεξεργαστή πυριτίου M2, ο οποίος σύμφωνα με την εταιρεία είναι 35% ταχύτερος από το προηγούμενο τσιπ M1. Ο νέος φορητός υπολογιστής θα είναι 1,2 κιλά και θα διαθέτει κάμερα υψηλής ευκρίνειας 1080p για να παρέχει καλύτερες εικόνες στις βιντεοκλήσεις. Το MacBook Air θα ξεκινά από τα 1.199 $, όπως ανακοίνωσε η Apple στο συνέδριο WWDC 2022.

Το τσιπ M2 θα τροφοδοτεί επίσης το MacBook Pro 13 ιντσών, το οποίο θα ξεκινά από τα 1.299 $ και θα είναι διαθέσιμο τον επόμενο μήνα. Και τα δύο τσιπ θα αξιοποιούν μια δεύτερης γενιάς τεχνολογία κατασκευής τσιπ 5 νανομέτρων. Η Apple δεν είπε ποιος θα κατασκευάσει το τσιπ, εκτιμάται ωστόσο ότι στους κατασκευαστές θα περιλαμβάνεται η Taiwan Semiconductor Manufacturing Co.

Είσοδος στα ΙΧ

Παράλληλα, όπως σημειώνει το Reuters, η Apple έσπασε την παράδοσή της να μην μιλά για τη μελλοντική τεχνολογία, καθώς παρουσίασε ένα νέο ταμπλό αυτοκινήτου που είπε ότι θα μπορούσε να εμφανίζει δεδομένα από σημαντικά όργανα όπως η ταχύτητα, τα επίπεδα καυσίμου και τα χιλιόμετρα που μπορεί να διανύσει το όχημα με τα καύσιμα που διαθέτει. Μάλιστα η εταιρεία αποκάλυψε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η Nissan, η Mercedes-Benz και η Honda.

Το λογισμικό συνδέεται πιο βαθιά με τα βασικά συστήματα οδήγησης σε σχέση με προηγούμενες εκδόσεις που περιορίζονταν στις οθόνες ψυχαγωγίας του οχήματος για αναπαραγωγή μουσικής και εμφάνιση χαρτών. Ενώ το λογισμικό αυτοκινήτου της Apple κυκλοφορεί στα οχήματα από το 2014 και είναι επί του παρόντος διαθέσιμο για περισσότερα από 600 μοντέλα – ακόμη και μερικών μοτοσικλετών, είναι σε μεγάλο βαθμό ξεχωριστό από τα λειτουργικά συστήματα του οχήματος. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων πρέπει να εγκαταλείψουν το σύστημα της Apple ακόμη και για βασικές λειτουργίες όπως η ρύθμιση των κλιματιστικών ενός αυτοκινήτου, μια αδυναμία που έχει σχεδιαστεί να αντιμετωπίσει η ενημερωμένη έκδοση του συστήματος.

Ανανεωμένο iPad

Το iPad της Apple ενημερώθηκε επίσης, διευκολύνοντας τους χρήστες να χειρίζονται πολλαπλές εφαρμογές και οθόνες και να συνεργάζονται με έγγραφα σε επιχειρηματικές παρουσιάσεις. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης σε αδρές γραμμές μια νέα εφαρμογή η οποία θα ονομάζεται Freeform και θα λειτουργεί ως εικονικός πίνακας, μέσω του οποίου πολλοί χρήστες θα μπορούν να μοιραστούν ιδέες κατά τη διάρκεια βιντεοσυσκέψεων μέσω της υπηρεσίας FaceTime της Apple. Έτσι, η εταιρεία αναμένεται να βρεθεί αντιμέτωπη με τη Microsoft την οποίαν προτιμούν ως σήμερα οι επιχειρηματίες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο