Δύο ημέρες μετά τη νίκη του Σέρχιο Πέρες στο γκραν πρι του Μονακό στη Formula 1, η Red Bull ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τον Μεξικανό οδηγό έως το τέλος του 2024.
Ο «Τσέκο» εντάχθηκε πέρυσι στο δυναμικό της αυστριακής ομάδας της Φόρμουλα Ένα και πανηγύρισε μία νίκη (στο Αζερμπαϊτζάν) και άλλες τέσσερις παρουσίες στο βάθρο, με αποτέλεσμα να καταταγεί τέταρτος στη βαθμολογία των οδηγών.
Φέτος έχει πραγματοποιήσει πολύ καλό ξεκίνημα στη σεζόν, καθώς, εκτός από την επικράτησή του στο Πριγκιπάτο, μετράει τρεις δεύτερες θέσεις (σε Αυστραλία, Εμίλια Ρομάνια και Ισπανία), με αποτέλεσμα να είναι τρίτος στην κατάταξη, μόλις 15 βαθμούς πίσω από τον -«ομόσταυλο» του και παγκόσμιο πρωταθλητή- Μαξ Φερστάπεν.
Έτσι, οι υπεύθυνοι της Red Bull φρόντισαν να ανταμείψουν τον Πέρες, προσφέροντάς του διετή επέκταση συμβολαίου, την οποία ο 32χρονος «πιλότος» υπέγραψε στη διάρκεια του τριημέρου του αγώνα στο Μονακό.
Ο γενικός διευθυντής της αυστριακής ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, δήλωσε μεταξύ άλλων για την επέκταση συμβολαίου του Πέρες: «Λαμβάνοντας υπόψη το ρυθμό, την αγωνιστική ικανότητα και την εμπειρία του, δεν είχαμε να σκεφτούμε κάτι και είμαστε χαρούμενοι που ο “Τσέκο” θα συνεχίσει να “τρέχει” για την ομάδα έως το 2024. Σε συνεργασία με τον Μαξ, πιστεύουμε ότι έχουμε ένα δίδυμο οδηγών που μπορεί να μας φέρει τα μεγαλύτερα έπαθλα στη Φόρμουλα Ένα».
Νικητής ο Σέρχιο Πέρεθ στο Μονακό
Ο Σέρχιο Πέρεθ της Red Bull πήρε την πρώτη θέση στο σημερινό γκραν πρι του Μονακό, το οποίο ήταν ο έβδομος αγώνας της χρονιάς στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ένα. Ο αγώνας στο πριγκιπάτο ήταν επεισοδιακός, λόγω της έντονης βροχόπτωσης. Η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε μια ώρα, λόγω των καιρικών συνθηκών, αλλά και όταν αυτή έγινε, εν κινήσει για λόγους ασφαλείας, η κούρσα δεν διεξήχθη σε φυσιολογικές συνθήκες, λόγω της ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
Στους πρώτους 15 γύρους, τα μονοθέσια έκαναν απλά στροφές σε μια προσπάθεια να στεγνώσει η πίστα, με τα στρατηγεία των ομάδων να δίνουν μάχες τακτικής, σχετικά με τα ελαστικά που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν. Τελικά μετά από μπρος-πίσω, με μέσα και βρόχινα ελαστικά, όλοι οι πιλότοι χρησιμοποίησαν τελικά στεγνά λάστιχα και ξεκίνησε η μάχη.
Αυτή βέβαια δεν ήταν συνεχής, λόγω των προβλημάτων από τρακαρίσματα. Ο αγώνας μάλιστα διακόπηκε στον 30ό γύρο για περίπου ένα ημίωρο, μετά τη σύγκρουση του Μικ Σουμάχερ με τις προστατευτικές μπάρες, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να διαλυθεί το μονοθέσιο του, με τον νεαρό Γερμανό οδηγό να μην αντιμετωπίζει, ευτυχώς, κανένα πρόβλημα τραυματισμού.