Η Αθήνα μετά την πανδημία επανασυστήθηκε ως ένας κορυφαίος, βιώσιμος και ασφαλής τουριστικός προορισμός στη νέα εποχή και καρπώνεται τα οφέλη της καλής της φήμης στη διαχείριση του Covid-19.
Αυτό τονίζει στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων Βαγγέλης Βλάχος. Μάλιστα, επισημαίνει ότι τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως μπορεί η Αθήνα να φτάσει την επισκεψιμότητα του 2019. «Η διάθεση τόσο των επισκεπτών, όσο και των Αθηναίων είναι να συναντηθούμε ξανά και να ζήσουμε τις μοναδικές εμπειρίες που προσφέρει η πόλη», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Το διάστημα που η πόλη δεν υποδέχονταν σημαντικές τουριστικές ροές λόγω της πανδημίας, η ΕΑΤΑ δρομολογούσε δράσεις που θα λειτουργούσαν τόσο προς όφελος της επισκεψιμότητας. Στο σημείο αυτό ο κ. Βλάχος σημειώνει ότι πλέον οι πόλεις έχουν γίνει κοινός τόπος κατοίκων, εργαζομένων, ψηφιακών νομάδων και επισκεπτών. «Δεν ακολουθούμε πια τον παραδοσιακό διαχωρισμό κατοίκων και επισκεπτών. Πιστεύουμε πως βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής των κατοίκων, δημιουργούμε έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό».
Προς επίρρωση των παραπάνω στην Αθήνα στις 31 Μαΐου ολοκληρώνεται το “Τhis is Athens City Festival” το πρώτο ανοικτό, ανοιξιάτικο φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων, που μέχρι τώρα, Αθηναίοι και επισκέπτες το έχουν αγκαλιάσει με ενθουσιασμό ξεπερνώντας ακόμα και τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις, τονίζει ο κ. Βλάχος. «Σχεδόν όλες οι δράσεις είναι sold-out ή γεμάτες με κόσμο και μάλιστα σε πολλά και διαφορετικά σημεία της πόλης. Και αυτό ήταν και το στοίχημα, να συστήσουμε γωνιές της πόλης που είτε δεν ήταν γνωστές στο ευρύ κοινό είτε είχαν διαφορετική χρήση», αναφέρει.
Την ίδια στιγμή το προηγούμενο διάστημα έλαβε χώρα η 8η διοργάνωση του Τravel Trade Athens με φυσική παρουσία φέρνοντας σε επαφή περισσότερους από 170 εκπροσώπους ελληνικών και διεθνών εταιρειών από τον ευρύτερο κλάδο του τουρισμού και των εκδηλώσεων. Μάλιστα, οι προγραμματισμένες B2B συναντήσεις, ξεπέρασαν τις 1.400 και βασικός στόχος ήταν μέσα από αυτές να συναφθούν οι περισσότερες δυνατές συμφωνίες για συνεργασίες που μελλοντικά θα ενισχύσουν την οικονομία της πόλης, σημείωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων.
Το «Hollywood» έρχεται στην Αθήνα
Ειδική μνεία, εξάλλου, θα πρέπει να γίνει για το Athens Film Office (AFO), καθώς από τον Μάρτιο του 2020 έχει συμβάλει ώστε μέχρι σήμερα, 70 διεθνείς και εγχώριες παραγωγές να έχουν επιλέξει την Αθήνα για τα γυρίσματά τους, μετατρέποντας σταδιακά την πρωτεύουσα σε «Film Friendly City».
Ο κ. Βλάχος υπενθυμίζει ότι δύο σημαντικές παραγωγές που βγαίνουν σύντομα στις κινηματογραφικές αίθουσες: Το Χολιγουντιανό Rise της Disney για τη ζωή του Γιάννη Αντετοκούμπο και το πιο σινεφίλ Crimes of the Future του David Cronenberg.
«Η Αθήνα έχει καθιερωθεί πλέον ως κινηματογραφικός προορισμός με μεγάλα οφέλη για την προβολή της πόλης αλλά και την τοπική οικονομία. Και αυτό το καλοκαίρι η πόλη μας φιλοξενεί σημαντικές διεθνείς παραγωγές», υπογραμμίζει ο κ. Βλάχος. Είναι χαρακτηριστικό ότι στις 10 Ιουνίου θα τελειώσουν τα γυρίσματα του Greek Salad, της μεγάλης γαλλικής παραγωγής του Amazon Prime που γυρίστηκε εξ’ ολοκλήρου στην Αθήνα, ενώ μόλις τελείωσαν και τα γυρίσματα του αγγλικού μιούζικαλ Greatest Days. Παράλληλα, τον Ιούνιο ξεκινάει και η μεγάλη παραγωγή της Νία Βαρντάλος, η τρίτη κατά σειρά στο franchise του My big fat Greek Wedding με παραγωγούς τον Τομ Χανκς και τη Ρίτα Γουίλσον, ενημερώνει ο κ. Βλάχος.