Ελλάδα

ΟΑΣΘ: Σε απεργιακό κλοιό τα Μέσα στη Θεσσαλονίκη

ΟΑΣΘ: Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται η Θεσσαλονίκη, καθώς ο ΟΑΣΘ έχει "τραβήξει χειρόφρενο" για 4 ώρες [10πμ ως τις 2 μ.μ.]

Σε απεργιακό κλοιό βρίσκεται η Θεσσαλονίκη, καθώς ο ΟΑΣΘ έχει “τραβήξει χειρόφρενο” για 4 ώρες [10πμ ως τις 2 μ.μ.], με τον πρόεδρο του Συνδικάτου Εργαζομένων των (ΣΕΟΑΣΘ) να προαναγγείλει 24ωρη απεργία για την ερχόμενη Τετάρτη, 1η Ιουνίου

“Μας υποχρεώνουν να πάμε σε κινητοποιήσεις” είπε ο πρόεδρος των Εργαζομένων στον ΟΑΣΘ Γιάννης Δήμκας, ο οποίος επεσήμανε πως οι εργαζόμενοι έχουν βάλει πλάτη για να στηρίξουν τον ΟΑΣΘ και τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.

Παρόλα αυτά διαβεβαιώνουν ότι δεν θα υπάρξουν προβλήματα στις μετακινήσεις, στη διάρκεια των Πανελλαδικών ή τουλάχιστον, στις ώρες μετακίνησης των μαθητών προς και από τα εξεταστικά κέντρα, καθώς τόνισαν πως σέβονται τον αγώνα των μαθητών.

Ο πρόεδρος του ΣΕΟΑΣΘ, δήλωσε πως οι εργαζόμενοι δεν θα δεχθούν άλλο εμπαιγμό από την κυβέρνηση. “Έχουμε δώσει στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αλλά και στο Οικονομικών, όχι τις τέσσερις εβδομάδες που ζητάνε για να υπογραφεί η ΣΣΕ, αλλά πέντε μήνες και το μόνο που έχουμε πάρει είναι διαβεβαιώσεις”, τόνισε ο κ. Δήμκας.

Μεθοδεύσεις για να ιδιωτικοποιήσουν τον ΟΑΣΘ

Οι εργαζόμενοι κατήγγειλαν μεθοδεύσεις που θεωρούν ότι στοχεύουν στο να οδηγηθεί ο κρατικοποιημένος ΟΑΣΘ, σαν “ώριμο φρούτο”, σε ιδιώτες, ενώ είπαν ότι υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις σε οδηγούς αλλά και τεχνίτες, με την συντήρηση των λεωφορείων να γίνεται με μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.

“Καθημερινά, κατά μέσο όρο, κυκλοφορούν 280-310 λεωφορεία του ΟΑΣΘ, όταν θα έπρεπε να κυκλοφορούν 400 οχήματα. Από τον Οργανισμό λείπουν 250 οδηγοί, είμαστε 950 και θα έπρεπε να είναι στο τιμόνι 1.200”, είπαν οι συνδικαλιστές του ΟΑΣΘ καταγγέλλοντας τη διοίκηση για ανικανότητα αλλά και το αρμόδιο Υπουργείο, για καθυστερήσεις στην επίλυση των προβλημάτων των εργαζομένων αλλά και του Οργανισμού.

“Με τις μειώσεις στους μισθούς και γενικότερα την τακτική που ακολουθείται, πάρα πολλοί συνάδελφοι, περίπου 300  και μάλιστα από τους νεότερους σε ηλικία, έχουν φύγει από τον ΟΑΣΘ με το μέτρο της κινητικότητας. Σήμερα ο μέσος όρος ηλικίας των εργαζομένων είναι 50-55 ετών. Θεωρούμε ότι υπάρχει μεθόδευση, έχουν ουσιαστικά ανοίξει την πόρτα στην έξοδο συναδέλφων από τον ΟΑΣΘ”, πρόσθεσε ο κ. Δήμκας.