Υψηλότερα του αναμενόμενου έσοδα ανακοίνωσε η Coca Cola HBC για το α΄ τρίμηνο του έτους. Η εταιρεία εμφιάλωσης της Coca-Cola εμφάνισε καθαρά έσοδα από πωλήσεις 1,77 δισ. ευρώ στο τρίμηνο, ενώ οι εκτιμήσεις έκαναν λόγο για 1,59 δισ. ευρώ.
Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 31%, από τα 1,35 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο, ενώ ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 23% στα 605,5 εκατ. κιβώτια και τα έσοδα ανά κιβώτιο ήταν 6,2% υψηλότερα, στα 2,92 ευρώ
Η αύξηση του οργανικού όγκου κατά 11,3% συνεχίζει να οφείλεται σε κατηγορίες προτεραιότητας στο χαρτοφυλάκιο 24/7: Sparkling +10,0%; χαμηλή/καθόλου ζάχαρη +45,3%; Αφρώδης για ενήλικες +22,9%; και ενεργειακά +31,7%
Η τιμολόγηση και άλλες ενέργειες διαχείρισης ανάπτυξης εσόδων οδήγησαν σε αύξηση των οργανικών εσόδων ανά κιβώτιο κατά 11,6% με τη βελτίωση του μείγματος κατηγορίας, πακέτου και καναλιών. Και οι τρεις τομείς κινήθηκαν βάσει σχεδίων τιμολόγησης για τη διαχείριση αυξημένων πληθωριστικών πιέσεων χωρίς αρνητικές επιπτώσεις στους όγκους.
«Tο πληθωριστικό περιβάλλον έχει ενταθεί και αυτός είναι ο λόγος που χαίρομαι που βλέπω την αποτελεσματική χρήση των δυνατοτήτων διαχείρισης της ανάπτυξης εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης, να είναι ορατή στην απόδοσή μας. Υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά σημεία του τριμήνου, όπως η υποδοχή της Αιγύπτου στον Όμιλο, οι συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις από τα Sparkling και τα ενεργειακά και, ειδικότερα, η πολύ ισχυρή απόδοση του μεριδίου αγοράς που συνέχισε να επιταχύνεται το 1ο τρίμηνο.», ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος, Zoran BOgdanovic.