Δεν είχε ούτε ρεφρέν, ούτε τίποτα, καμία τεχνική. Το πήρε όμως μαζί του και με πήρε τηλέφωνο μετά από δέκα λεπτά για να με προλάβει στο στούντιο. Γυρνάει πίσω και μου έδειξε με την κιθάρα την μελωδία. Νομίζω πως δεν θα την ξεχάσω ποτέ εκείνη τη στιγμή. Ήταν σαν να με χτύπησε κεραυνός μόλις το άκουσα».
«Ευτυχώς το προλάβαμε. Δεν πίστευα τι θα σημαίνει για εμάς αυτό το τραγούδι όπως και για αρκετό ακόμα κόσμο».
«Η μουσική του «Απαγορευμένου» ήταν σε ένα cd που μου είχε δώσει τότε η Άννα Βίσση. Είχα τρελαθεί που θα συνεργαζόμουν με τον Πάτρικ Λέοναρντ. Για κάποιο λόγο μου είχε κολλήσει αυτή η μελωδία και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει το μυαλό μου, με βασάνιζε μέρες. Θυμάμαι πως την επόμενη μέρα είχαμε στούντιο να ηχογραφήσει η Άννα το τραγούδι και κλείνομαι το προηγούμενο απόγευμα στο δωμάτιο, αρχίζω να κλαίω και γράφω το «Απαγορευμένο». Στέλνω μήνυμα στην Άννα, η οποία μου απάντησε πως ήταν στο νοσοκομείο από υπερκόπωση.
Με παίρνει όμως την άλλη μέρα και μου είπε πως σε μια ώρα θα ερχόταν στο στούντιο. «Βγήκα από το νοσοκομείο για να πάμε στο στούντιο» μου είπε» κατέληξε η Ελεάνα Βραχάλη στο μαγκαζίνο της Ναταλίας Γερμανού στον Alpha.