Για να τιμήσει τη δημοφιλή τσάντα «Le Cagole», η οποία παραπέμπει στις μαξιμαλιστικές it bags του οίκου Balenciaga του παρελθόντος, και να λανσάρει τη συλλογή αξεσουάρ και παπουτσιών της σειράς, ο οίκος μόδας κάλυψε ολόκληρο το εσωτερικό του καταστήματος στο Λονδίνο με γούνα.
Η μάρκα αφαίρεσε τα αξεσουάρ, τις συλλογές ready-to-wear και τα μόνιμα ράφια από το κατάστημα και εγκατέστησε προσωρινά μεταλλικά φωτιστικά, που προέρχονται από προηγούμενα έργα και εγκαταστάσεις του brand, σε όλο τον χώρο.
Η εταιρεία τύλιξε αυτά τα προσωρινά φωτιστικά και τις βιτρίνες με μια χνουδωτή, φωτεινή ροζ ψεύτικη γούνα που επιλέχθηκε για τη μαξιμαλιστική της εμφάνιση ώστε να δένει με την ταυτότητα της τσάντας «Le Cagole».
«Η σειρά, η οποία περιλαμβάνει πλέον πολλαπλά στυλ τσαντών, πορτοφολιών και παπουτσιών, επαναπροσδιορίζει τους κανόνες του Balenciaga στην παράδοση των μαξιμαλιστικών it bags μιας άλλης εποχής» δήλωσε ο οίκος.
Η τσάντα Motorcycle κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2001
Η «Le Cagole», την οποία η Vogue έχει ονομάσει «νέα it bag», σχεδιάστηκε από τον δημιουργικό διευθυντή της Balenciaga Demna Gvasalia, ο οποίος επαναπροσδιόρισε μία από τις πιο εμβληματικές τσάντες του οίκου, την Balenciaga Motorcycle bag.
Η τσάντα Motorcycle κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2001 από τον Nicholas Ghesquiere, ο οποίος ηγήθηκε μιας 15ετούς θητείας ως δημιουργικός διευθυντής του οίκου από το 1997 έως το 2012, και έγινε γρήγορα βασικό στοιχείο της δεκαετίας του 2000.
Η συλλογή «Le Cagole» του Demna, η οποία ξεκίνησε αρχικά ως συλλογή τσαντών, έχει πλέον επεκταθεί σε μια σειρά από τσάντες, παπούτσια και πορτοφόλια.
Το γούνινο pop-up κατάστημα του Balenciaga στο Λονδίνο θα είναι ανοιχτό από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο του 2022.