Οι πίνακες και τα σχέδια κυμαίνονται από ένα έργο φτιαγμένο από ακρυλικό σε γυαλί χωρίς τίτλο (Asbestos Flats Fix), από το 1982 έως τον αείμνηστο και εξίσου εντυπωσιακό Kalik (1988), με τις προφητικές λέξεις «θάνατος του Μαράτ» με λευκό περίγραμμα έναντι ενός φόντο μπλε του ουρανού με αιωρούμενες σκιαγραφημένες εικόνες ενός αεροπλάνου σε πτήση και το ξαπλωμένο σώμα του Γάλλου θεωρητικού Jean-Paul Marat, του οποίου ο θάνατος απεικονίστηκε περίφημα το 1793 από τον Jacques-Louis David. Σε ένα αχρονολόγητο έργο σε χαρτί, το Untitled (Miles Davis), είναι ένα μικρό μαύρο κεφάλι τοποθετημένο σε ένα νεκρό σημείο, σαν αστεροειδής που εκτοξεύεται.
Ο τίτλος της έκθεσης είναι αφιερωμένη στο όνομα του τραγουδιστή της τζαζ της δεκαετίας του ’50 King Pleasure, του οποίου η επιτυχία του 1952 “Moody’s Mood for Love” ήταν το αγαπημένο του Gerard Basquiat, πατέρα του καλλιτέχνη. Η έκθεση είναι σίγουρα μια οικογενειακή υπόθεση.