Η παγκόσμια υιοθέτηση κρυπτοστοιχείων για το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς έδαφος, καθώς το 40% των ατόμων ηλικίας 18-35 ετών σχεδιάζει να πληρώσει για αγαθά ή/και υπηρεσίες με κρυπτονομίσματα το 2022, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση που δημοσιεύτηκε από τον παγκόσμιο πάροχο πληρωμών Checkout.com .
Το ποσοστό αυτό αποτελεί ιστορικό υψηλό, ενώ πέρυσι ήταν λιγότερο από 30%. Η έκθεση παρουσιάζει τα ευρήματα μιας έρευνας σε 30.000 καταναλωτές και 3.000 εμπόρους σε 11 χώρες.
Και μάλιστα καταδεικνύει ότι οι επιθυμίες των καταναλωτών προηγούνται των προθέσεων των διαδικτυακών επιχειρήσεων, καθώς μόνο το 23% εξ αυτών δηλώνει ότι στοχεύει να προσφέρει κρυπτογράφηση ως μέθοδο πληρωμής έως το 2024.
Ως εκ τούτου, οι έμποροι που έχουν αγκαλιάσει τις πληρωμές με κρυπτονομίσματα γνώρισαν εκρηκτική ανάπτυξη, με περίπου το 82% να δηλώνουν ότι αυτές οι επιλογές τους επέτρεψαν να προσελκύσουν γρήγορα νέους πελάτες και να προσεγγίσουν νέα δημογραφικά στοιχεία, είπε το Checkout.com.
Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων εμπόρων λέει ότι η ταχύτητα με την οποία μπορούν να πραγματοποιηθούν και να διακανονιστούν οι πληρωμές με κρυπτογράφηση μπορεί ενδεχομένως να φέρει επανάσταση στα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Περισσότερο από το 80% των εμπόρων με υπάρχουσες επιλογές κρυπτογράφησης παραδέχονται ότι ήταν ευκολότερο να διακανονιστούν χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση παρά με νομίσματα fiat, σύμφωνα με την έρευνα.
Τα δεδομένα από τον κολοσσό πληρωμών Visa δείχνουν ότι πληρωμές αξίας άνω των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων πραγματοποιήθηκαν μέσω της κάρτας της εταιρείας που υποστηρίζεται από κρυπτογράφηση το πρώτο οικονομικό τρίμηνο του 2022.
Σύμφωνα με τον Jess Houlgrave, επικεφαλής στρατηγικής για την κρυπτογράφηση στο Checkout.com :
«Πρόκειται για μια νόμιμη μετάβαση από τη φάση της πρώιμης υιοθεσίας σε μια πιο πρακτική, ρεαλιστική και θετική συνολικά».
Ο Houlgrave υποστήριξε ότι, «αυτή η μετάβαση σημαίνει ότι υπάρχει μεγάλη ζήτηση για εταιρείες fintech που μπορούν να παρέχουν εύκολες στην ανάπτυξη λύσεις και υπηρεσίες για να θέσουν σε λειτουργία τους εμπόρους με επιλογές πληρωμής κρυπτογράφησης — και στη συνέχεια να τους βοηθήσουν να βελτιστοποιήσουν τη διαδικασία με την πάροδο του χρόνου. Αναμένουμε ότι αυτή η τάση θα ενισχυθεί μόνο τον επόμενο χρόνο, καθώς γεφυρώνουμε περισσότερες υπηρεσίες στο Web3.»