Πολιτισμός

Τα 3 καλύτερα περίπτερα στην Expo Chicago

Παρακάτω ρίχτε μια ματιά σε μερικά από τα καλύτερα περίπτερα στην έκθεση του Σικάγο

Μετά από σχεδόν δυόμισι χρόνια χωρίς να διοργανώθει η ετήσια έκθεση τέχνης, η Expo Chicago επιστρέφει στην προβλήτα του Ναυτικού της πόλης με νέες ημερομηνίες. Η έκθεση είναι η διάδοχος Art Chicago, την οποία ο Tony Karman ξανάκυκλοφόρησε  το 2012 ως Expo. Η έκθεση άνοιξε για VIP την Πέμπτη το μεσημέρι με περισσότερους από 140 εκθέτες.

«Η έκθεση είναι βαθιά ριζωμένη στο πολιτιστικό οικοσύστημα του Σικάγο και επωφελούμαστε πολύ από το γενναιόδωρο και συνεργατικό πνεύμα της», είπε ο Κάρμαν σε δήλωση στο τέλος της πρώτης ημέρας της έκθεσης.

Παρακάτω ρίχτε μια ματιά σε μερικά από τα καλύτερα περίπτερα στην έκθεση του Σικάγο

My Barbarian στο Vielmetter Los Angeles

Το πρώτο περίπτερο που βλέπετε μπαίνοντας στο Expo Chicago είναι η παρουσίαση από τον Vielmetter μιας σειράς άψογων μασκών προσώπου ευθυγραμμισμένες τέλεια σε έναν τοίχο. Μην ανησυχείτε – δεν έχουν καμία σχέση με τον Covid. Αντίθετα, πιθανότατα έχει να κάνει με την Commedia dell’arte δεδομένων των χαρακτηριστικών της: ένα τραχύ λευκό πρόσωπο στολισμένο με μια ακατάστατη μαύρη περούκα κρατά έναν δίσκο γεμάτο με διακοσμητικά βάζα στο ένα χέρι και μια άλλη εκδοχή του προσώπου του στο άλλο.

Μιλώντας για μόδα, ρίξτε μια ματιά στη σειρά «Vogue» του Elian Almeida με ξεχασμένες προσωπικότητες ζωγραφισμένες σαν στο εξώφυλλο του εμβληματικού περιοδικού. Αυτό το σώμα  επικεντρώνεται σε έγχρωμες γυναίκες που, σύμφωνα με τον Βραζιλιάνο καλλιτέχνη, αξίζουν να λάμψουν τόσο έντονα και να λάβουν την ίδια αναγνώριση με κάθε άλλη ιστορική προσωπικότητα. Για την Expo, η γκαλερί επέλεξε πορτρέτα της ηγέτη της Quilomba Teresa de Benguela, η οποία βοήθησε την κοινότητά της να αντισταθεί στη σκλαβιά στη Βραζιλία κατά τον 18ο αιώνα.

Ένα αστραφτερό παγώνι φρουρεί στο κέντρο του θαλάμου της Monique Meloche. Η εντυπωσιακή γλυπτική εγκατάσταση, οι στολισμένες χάντρες, τα κοχύλια από κόγχη, τα κοσμήματα, τα υφάσματα και πολλά άλλα από την Ebony G. Patterson έχει σκοπό να αναγκάσει τους επισκέπτες να κοιτάξουν προσεκτικά. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς όπως φαίνονται από μακριά. Η 67χρονη καλλιτέχνιδα χρησιμοποιεί αφαιρετικά γεμάτα φωτεινά χρώματα για να αφηγηθεί τη ζωή της, αλλά δεν θέλει να αφηγηθεί πολλές λεπτομέρειες της ζωής της στους θεατές, προτιμώντας να περιηγούνται στο έργο της ανενημέρωτοι. Πράγματι, δεν υπάρχει τρόπος να προσδιορίσουμε τις πηγές έμπνευσής της.