«Η δουλειά μου είναι μια αντανάκλαση του πόσο απασχολημένος είναι ο πολιτισμός μας: Επιβραδύνει τον θεατή και φέρνει στο επίκεντρο τη σχέση μας με τον χρόνο. [Και] η φιλοσοφία της χειροτεχνίας είναι πραγματικά παρούσα σε ό,τι κάνει η Aston Martin.»
Η έμπνευση του
Σύμφωνα με τον Alejandro Aljanati, CMO της Aston Martin Residences, προγραμματιστή G&G Business Developments, ο Walters ήταν ένας τέλειος συνεργάτης για την Aston Martin — όχι μόνο λόγω της πρόσφατης σχέσης του με το brand αλλά και του ήθους που συνδέεται με την τέχνη του.
«Μου θύμισε όταν επισκέφτηκα τη Νέα Υόρκη για πρώτη φορά», θυμάται ο Walters. «Ο ήλιος έδυε αργά πίσω από τους ουρανοξύστες και τα κτίρια άρχισαν να φωτίζουν ένα ένα. Η πόλη ήταν ζωντανή τη μέρα, αλλά ήταν κατά κάποιο τρόπο ακόμα πιο ζωντανή μέσα από το φως τη νύχτα.
«Προσπαθούσα να σκεφτώ το μέλλον της Aston Martin Residences με τον ίδιο τρόπο», προσθέτει. «Άνθρωποι που ζουν εκεί, εργάζονται εκεί, περνούν από εκεί—άνθρωποι που ψάχνουν σπίτι. Ζωγράφιζα τη φαντασία του τι θα μπορούσε να είναι».