Ελλάδα

Δήμοι: Online ραντεβού στις δημοτικές υπηρεσίες

Δήμοι: Μία νέα πλατφόρμα πρόκειται να λειτουργήσει με την οποία οι πολίτες θα μπορούν να κλείνουν ραντεβού στις δημοτικές υπηρεσίες.

Οι Δήμοι πλέον θα δέχονται τους πολίτες μέσω ραντεβού για την καλύτερη εξυπηρέτηση τους. Η πιλοτική εφαρμογή της πλατφόρμας myDimos.Live.gov.gr, μέσω της οποίας οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού με τις υπηρεσίες των δήμων, ξεκίνησε από τον Δήμο Χανίων, αναμένεται όμως σύντομα να επεκταθεί και σε άλλους.

Αρχικά η εφαρμογή θα λειτουργήσει ώστε οι πολίτες να μπορούν να προγραμματίσουν ραντεβού ψηφιακά με τα στελέχη της υπηρεσίας δόμησης (ΥΔΟΜ) – Πολεοδομία του Δήμου Χανίων. Το αμέσως επόμενο διάστημα η νέα υπηρεσία θα επεκταθεί και σε άλλες δημοτικές υπηρεσίες.

Οι δέκα πρώτοι Δήμοι

Ηδη δέκα δήμοι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για να την αξιοποιήσουν. Προκειμένου να ενταχθεί στην πλατφόρμα, κάθε δήμος πρέπει να υποβάλει αίτημα στη Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και να συμπληρώσει ειδική φόρμα όπου καθορίζει τις επιχειρησιακές του απαιτήσεις, δεδομένου ότι πολλές υπηρεσίες λειτουργούν διαφορετικά από δήμο σε δήμο.

Επιπλέον, με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε δήμος μπορεί να επιλέξει τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης των ραντεβού. Η πιλοτική λειτουργία της πλατφόρμας ξεκίνησε από τα Χανιά και θα επεκταθεί σύντομα και σε άλλους δήμους.

Τι μπορούν να κάνουν μέσω της πλατφόρμας

Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού την ημέρα και ώρα που επιθυμούν είτε για να επισκεφθούν οι ίδιοι τον δήμο είτε για να έχουν τηλεφωνική επικοινωνία που αφορά συγκεκριμένο θέμα είτε για να πραγματοποιήσουν τηλεδιάσκεψη με τον υπάλληλο που έχει αναλάβει την υπόθεσή τους.

Προκειμένου οι πολίτες να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία θα πρέπει να πιστοποιηθούν μέσω των κωδικών Taxisnet που διαθέτουν, στη συνέχεια να επιλέξουν τον δήμο με τον οποίο θέλουν να επικοινωνήσουν και να εντοπίσουν τη λίστα με τα διαθέσιμα ραντεβού. Μπορούν ωστόσο να κλείσουν ραντεβού και μέσω τρίτου προσώπου. Σε περίπτωση εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη, κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης ο υπάλληλος ελέγχει την ταυτοπροσωπία του συναλλασσόμενου με επίδειξη του ταυτοποιητικού του εγγράφου και εν συνεχεία διεκπεραιώνει το αίτημα για το οποίο ορίστηκε το ραντεβού.