Τεχνολογία

Το πρώτο ξενοδοχείο με ρομπότ σας κάνει να νιώθετε VIP— αφού οι άνθρωποι είναι πιο σπάνιοι

Στην αλυσίδα ξενοδοχείων Henn na Hotel το προσωπικό απαρτίζεται από ανθρωποειδή -και όχι μόνο- ρομπότ.

Εν τω μεταξύ, οι επισκέπτες γκρίνιαζαν για ρομπότ στα δωμάτια που κατά λάθος αντιλαμβάνονταν το ροχαλητό ως εκκλήσεις για βοήθεια και διέκοπταν τον ύπνο τους

Οι επικριτές μπορούν να ωστόσο να ησυχάσουν προσωρινά, καθώς —παρά τα φιλόδοξα όνειρά του— το Henn na Hotel αποτελεί απόδειξη ότι η ανθρώπινη επαφή είναι αναντικατάστατη, τουλάχιστον στον κλάδο των υπηρεσιών.

Το 2019, το Business Insider ανέφερε ότι το ξενοδοχείο του Ναγκασάκι αναγκάστηκε να «απολύσει» τα μισά από τα 243 ρομπότ του μετά από καταγγελίες τόσο από τους επισκέπτες όσο και από το ανθρώπινο προσωπικό.

Τα ρομπότ κατέληξαν να κάνουν περισσότερο κακό παρά καλό ως βοηθοί, παλεύοντας να απαντήσουν σε βασικές ερωτήσεις. Επιπλέον, το ανθρώπινο προσωπικό χρειάστηκε να εργάζεται υπερωρίες για να επισκευάζει δυσλειτουργικά μηχανήματα. Αυτή η συχνή συντήρηση δεν ευνοούσε επίσης τα οικονομικά του ξενοδοχείου.

Αλλά η αλλαγή είναι πάντα άβολη, είτε πηγάζει από καλές προθέσεις είτε όχι. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του Henn na Hotel, το ξενοδοχείο λειτούργησε για να βοηθήσει στην επίλυση μιας έλλειψης εργατικού δυναμικού που προβλεπόταν ότι θα επιδεινωθεί στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

Με πληροφορίες από Design Taxi