Ελλάδα

ΕΛΤΑ: Είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο με το ecouriermarket

Στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου εισέρχεται η ΕΛΤΑ Ταχυμεταφορές (Courier) με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Τη δική τους πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούν τα ΕΛΤΑ Courier. Η νέα πλατφόρμα, ecouriermarket.com, βρίσκεται ήδη σε δοκιμαστική λειτουργία έχοντας ενσωματώσει 90 καταστήματα, ενώ ως το τέλος του μήνα εκτιμάται πως θα έχει φτάσει ή και ξεπεράσει τα 140, με τον συνολικό αριθμό των προϊόντων να φτάνει το 1 εκατομμύριο.

Η θυγατρική των ΕΛΤΑ εισέρχεται σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά. Η νέα πύλη e-commerce συγκεντρώνει προϊόντα και προσφορές από διαφορετικά καταστήματα και ενσωματώνει τη διαδικασία της παραγγελίας στο σύστημα διανομής της ΕΛΤΑ Courier, φέρνοντας τα προϊόντα πιο γρήγορα στον καταναλωτή. Σε αντίθεση με τις διαθέσιμες πλατφόρμες, όπου η χρέωση γίνεται κλιμακωτά με ποσοστό επί του τζίρου, η πρόταση της ΕΛΤΑ Courier προσφέρεται με τη μορφή ετήσιας σταθερής συνδρομής, ώστε οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις να μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους και να προσφέρουν πιο ανταγωνιστικές τιμές στον καταναλωτή.

Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προϊόντα μέσα από 11 κατηγορίες, μεταξύ των οποίων μόδα, υγεία και ομορφιά, παιδικά και βρεφικά είδη, αθλητισμός, σπίτι και κήπος, αυτοκίνητο και μηχανή, φιλοτελικά προϊόντα. Διατίθεται επίσης και εφαρμογή για ελεύθερη λήψη και εγκατάσταση μέσω Play Store για χρήστες Android και App Store για χρήστες iPhone/iPad. Οι συνεργαζόμενες επιχειρήσεις δεν απαιτείται να διαθέτουν το δικό τους e-shop. Αυτό αναλαμβάνεται δωρεάν από την υπηρεσία του ecouriermarket.gr., η οποία θα προσφέρει, μοναδικό SUBDOMAIN για κάθε έμπορο. Έτσι, οι επιχειρήσεις δημιουργούν ένα επιπλέον κανάλι για τη διάθεση των προϊόντων τους.

Επιπλέον στις επιχειρήσεις δίνεται η δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης για κάθε νέα παραγγελία που λαμβάνει το e-shop καθώς και προγραμματισμού ημέρας και ώρας παραλαβής από την ΕΛΤΑ Courier, live τεχνική υποστήριξη, δημιουργία online αποθήκης για όσες επιχειρήσεις δεν διατηρούν μηχανογραφημένες, για υπολογισμό του στοκ και ενημέρωση αποθεμάτων. Διατίθενται ακόμη σύνδεση με Social Media, media corner και αναλυτικό reporting. Επιπλέον, παρέχονται συσκευασίες από την ΕΛΤΑ Courier σε διαφορετικές διαστάσεις με διακριτική σήμανση, έτσι ώστε να προσφέρεται και χώρος για το branding του εμπόρου.