Το Murphy’s είναι το πιο πρόσφατο πρόσωπο που προσχώρησε στους Γερμανούς από τότε που κυκλοφόρησαν επίσημα την καμπάνια What Moves You, Makes You πέρυσι, συμμετέχοντας σε ένα περίφημο roll-call που περιλαμβάνει τους Spike Lee, Xin Zhi Lei και Taron Egerton. Ο σκοπός: να εμπνεύσει τους ανθρώπους να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους κάνοντας αυτό που τους κινεί, σε αντίθεση με το να ακολουθούν τη μαζική ροή.
Το οποίο περιγράφει την προσέγγιση του Μέρφι στη δική του τέχνη. Ο πρωταγωνιστής των Peaky Blinders, το αγόρι του θεάτρου που έγινε ανεξάρτητο αστέρι από το Κορκ, εκτοξεύτηκε στην παγκόσμια σκηνή, αλλά κατά κάποιο τρόπο δεν έγινε ποτέ προϊόν του Χόλιγουντ. Ανεξάρτητα από το πόσο απαιτητικός ήταν, ο Μέρφι συνέχισε να επιδιώκει ρόλους που του έδιναν περιθώρια να κάμψει αυτόν τον σπονδυλικό μυ που είχε αρχίσει να χτίζει στη σκηνή.
«Το συναίσθημα της ιστορίας είναι το κλειδί για μένα. Αν δεν νιώθω αλλοιωμένος από την ιστορία και την αλήθεια της παράστασης, τότε δεν έχει λειτουργήσει για μένα ως ερμηνευτή και θεατή», εξηγεί ο Murphy στην καμπάνια.
Η χρονική στιγμή της ένταξης του Murphy στην Montblanc συμπίπτει με τη νέα σειρά της μάρκας, UltraBlack. Όπως υποδηλώνει το όνομα, το UltraBlack αποτίει φόρο τιμής στο κεντρικό χρώμα που υπαγορεύει το διαχρονικό στυλ της Montblanc – το μαύρο. Η σειρά είναι μια επιμέλεια βασικών κομματιών από κάθε κατηγορία της σειράς επώνυμων προϊόντων της Montblanc: δερμάτινα είδη, τεχνολογία, ρολόγια και φυσικά όργανα γραφής.
«Το μαύρο είναι η ουσία του Maison και είναι ο πυρήνας της ταυτότητας της μάρκας», λέει ο CEO της Montblanc, Nicolas Baretzk. «Τα κομμάτια και η λειτουργικότητά τους, ενώ ενοποιήθηκαν από τον μαύρο σχεδιασμό τους, επιλέχθηκαν προσεκτικά με βάση τις καθημερινές ανάγκες και νοοτροπία όσων δεν προσπαθούν απλώς να πετύχουν, αλλά που αφήνουν σημάδι με ό,τι κάνουν, πάντα με νόημα και σκοπό. .»