Focus

Facebook: Γιατί ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ κάνει Rebranding

Facebook: Μπορεί η αλλαγή ονόματος να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος της εικόνας που έχει αναπτύξει;

Μερικοί από τους επικριτές του Facebook και του Ζούκερμπεργκ το χαρακτήρισαν ως μια κυνική προσπάθεια να αποσπάσουν την προσοχή από την επικείμενη απειλή των υποτιθέμενων Facebook Papers.

Ο Μαρκ Ζουκερμπεργκ έχει ήδη αναφέρει ότι η αλλαγή ονόματος επηρεάζει πραγματικά μόνο την εταιρεία γενικά. Η πλατφόρμα και η εφαρμογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα εξακολουθούν να ονομάζονται Facebook

Ένα ακόμη μεγαλύτερο ερώτημα είναι πώς η αλλαγή του ονόματος σκοπεύει να βελτιώσει με οποιονδήποτε τρόπο τα πραγματικά ζητήματα για τα οποία η πλατφόρμα έχει γίνει εκκολαπτήριο – τοξική ψυχική υγεία, παραπληροφόρηση και πολιτική χειραγώγηση.