Χαμηλότερα έσοδα και ανάπτυξη των χρηστών παρουσίασε το twitter την Πέμπτη ενώ παράλληλα προέβλεψε χαμηλότερα έσοδα από τους στόχους, δείχνοντας έτσι το σχέδιο ανάκαμψης που έχει επιλέξει δεν έχει αποδώσει καρπούς. Σε αντίθεση με τα παραπάνω στοιχεία σημείωσε σημαντική πρόοδο προς τον στόχο του να φτάσει τους 315 εκατομμύρια χρήστες και τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε ετήσια έσοδα μέχρι το τέλος του 2023.
Twitter: Τι έδειξαν οι μετοχές
Οι μετοχές της εταιρείας με έδρα το Σαν Φρανσίσκο σημείωσαν άνοδο περισσότερο από 8% μετά τα αποτελέσματα, αλλά εξομάλυναν αυτά τα κέρδη στις πρωινές συναλλαγές. Το Twitter επιδιώκει μεγάλα έργα όπως ηχητικά chat rooms και ενημερωτικά δελτία για να τερματίσει τη μακροχρόνια στασιμότητα και να προσελκύσει νέους χρήστες και διαφημιστές. Όμως τα τριμηνιαία αποτελέσματα έθεσαν ερωτήματα σχετικά με το σχέδιο του Twitter καθώς οι αναλυτές περίμεναν ταχύτερα σημάδια προόδου.
Οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες με δυνατότητα δημιουργίας εσόδων, ή οι χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις, αυξήθηκαν 13% στα 217 εκατομμύρια το τέταρτο τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, χωρίς να υπάρχουν συναινετικές εκτιμήσεις για 218,5 εκατομμύρια, σύμφωνα με στοιχεία της IBES από τη Refinitiv. Αυτό ήταν υψηλότερο από 211 εκατομμύρια χρήστες το προηγούμενο τρίμηνο. Το Twitter ανακοίνωσε επίσης ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο αντικαθιστά ένα πρόγραμμα 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2020.
Twitter: Αυξήθηκαν τα διαφημιστικά έσοδα
Τα διαφημιστικά έσοδα για το τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν 22% σε ετήσια βάση στα 1,41 δισεκατομμύρια δολάρια, χωρίς τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 1,43 δισεκατομμύρια δολάρια. Η εταιρεία προέβλεψε τα συνολικά έσοδα του πρώτου τριμήνου από 1,17 δισεκατομμύρια δολάρια έως 1,27 δισεκατομμύρια δολάρια. Το μέσο σημείο αυτού του εύρους είναι κάτω από το μέσο στόχο της Wall Street των 1,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόσθεσε ότι η ζήτηση για διαφημίσεις δεν ήταν τόσο έντονη τις τελευταίες εβδομάδες του τέταρτου τριμήνου όσο ήταν κατά την έναρξη της εορταστικής περιόδου. Οι συνολικές αφοσίωση σε διαφημίσεις, που περιλαμβάνουν κλικ, μειώθηκαν κατά 12% κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Αυτό οφειλόταν εν μέρει στη στροφή προς τις διαφημίσεις βίντεο και άλλες μορφές που γενικά λαμβάνουν λιγότερη αφοσίωση από τους χρήστες, αλλά είναι πιο ακριβές και κερδοφόρες για το Twitter. Το κόστος κάθε διαφημιστικής αφοσίωσης αυξήθηκε κατά 39%.