Ο κ. Κικίλιας αναφέρει ως παράδειγμα την TUI, τον μεγαλύτερο tour operator στη χώρα, που «έχει δηλώσει ότι θα διπλασιάσει τους επισκέπτες της προς την Ελλάδα, από 1.5εκατ. σε 3εκατ., ξεπερνώντας ενδεχομένως ακόμα και το 2019. Την ίδια εικόνα παίρνουμε και από τις αεροπορικές εταιρείες τα ξενοδοχεία, την κρουαζιέρα», δηλώνει, επισημαίνοντας την άμεση συμβολή του τουρισμού στην αύξηση του εθνικού εισοδήματος, στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στη στήριξη της ανάπτυξης, ιδιαίτερα σε περιόδους κρίσεων.

«Αυτό είναι και το “μέρισμα” που επιστρέφει ο τουρισμός στην κοινωνία και στην αγορά, στους μικρομεσαίους εμπόρους, στους επιχειρηματίες της εστίασης, σε όλους όσοι θρέφουν και θρέφονται από την ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας», δηλώνει χαρακτηριστικά.

Προαναγγέλλοντας τις επόμενες στοχευμένες δράσεις του υπουργείου Τουρισμού, ο κ. Κικίλιας λέει ότι η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει τουριστικό προορισμό καθόλη τη διάρκεια του έτους.

«Συνέβη και το 2021, στον βαθμό που επέτρεψε η πανδημία. Τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο είχαμε πτήσεις στην Κρήτη και στη Ρόδο, χθες 5 Φεβρουαρίου είχαμε κρουαζιερόπλοιο στη Θεσσαλονίκη. Είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε μια δυναμική καμπάνια για το city break αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αμέσως μόλις τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέψουν.

Ο ορεινός και χειμερινός τουρισμός είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα για το 2022 και η στρατηγική μας ήδη από φέτος ήταν να φωτίσουμε αυτές τις πτυχές. Τα σχέδια δράσης για τον τουρισμό το 2030 προβλέπουν και το πού και το πώς θα αυξήσουμε τις τουριστικές ροές καθόλη τη διάρκεια του χρόνου».