Ξεπέρασαν το 1 εκατομμύριο οι απαντημένες κλήσεις στο 1555 με το 97,5% των ερωτημάτων να έχουν απαντηθεί. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γιάννης Οικονόμου σχολίασε πως το 1555 έχει δεχθεί πάνω από ένα εκατομμύριο κλήσεις.
Οικονόμου για 1555: Τι γράφει στην ανάρτησή του ο κυβερνητικός εκπρόσωπος
«Ξεπέρασαν το 1 εκατ. οι απαντημένες κλήσεις στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 του του υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων«, τόνισε, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, αναφερόμενος στην κυβερνητικη πολιτική για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Ο κ. Οικονόμου επεσήμανε, μάλιστα, ότι «το ποσοστό των διεκπεραιωμένων ερωτημάτων αγγίζει το 97,5%» και πρόσθεσε: «#Με_σχέδιο βελτιώνουμε βήμα βήμα την καθημερινότητά των πολιτών.
Τι δείχνουν τα στοιχεία για το 1555
- Έχουν απαντηθεί 1.051.176 κλήσεις πολιτών
- Το 97,5% των ερωτημάτων και αιτημάτων των πολιτών που επικοινώνησαν με το 1555 διεκπεραιώθηκε άμεσα είτε κατά την ώρα της κλήσης είτε μετά από λίγες ημέρες. Το υπόλοιπο 2,5% πρόκειται για σύνθετα ερωτήματα τα οποία αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα και πρόκειται να απαντηθούν το προσεχές διάστημα.
- Το σύνολο των κλήσεων προς το 1555 ανέρχεται σε 1.131.391 (ποσοστό απόκρισης 93%)
- Ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,12 λεπτά.
- O μέσος όρος των απαντημένων κλήσεων ανά ημέρα φθάνει τις 10.433. Ο ΕΦΚΑ είναι ο φορέας που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο αριθμό κλήσεων, καθώς μέχρι τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 746.517 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Για τα θέματα αρμοδιότητας του ΟΑΕΔ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 136.677 κλήσεις, για θέματα ΟΠΕΚΑ 124.141 κλήσεις και για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 31.814 κλήσεις, ενώ ακολουθούν τα θέματα αρμοδιότητας ΣΕΠΕ με 7.359 κλήσεις, τα θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης με 3.205 κλήσεις και Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής με 1.463 κλήσεις.
Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει συνολικά 1.655 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, η οποία παρέχει άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας. «Και στην περίπτωση του νέου αριθμού εξυπηρέτησης 1555 οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Το 1555 έχει εξυπηρετήσει μέσα στους πρώτους 6 μήνες λειτουργίας του πάνω από 1 εκατομμύριο κλήσεις πολιτών με μέσο χρόνο αναμονής το 1 λεπτό.