Lifestyle

Γκουίνεθ Πάλτροου: Έκανε αίσθηση το βίντεο που «Γεύεται» τον… κόλπο της

Γκουίνεθ Πάλτροου: Στο τρέιλερ της διαφήμισης που βγήκε στο φως της δημοσιότητας, η 49χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός κρατά το κερί του Goop «This Smells Like My Vagina». Όπως φαίνεται, βασίζει ένα μεγάλο μέρος της φιλοσοφίας της εταιρείας της στην ευαίσθητη περιοχή της γυναίκας.

Τι γεύση έχει το κερί;

Στο τρέιλερ της διαφήμισης που βγήκε στο φως της δημοσιότητας, η 49χρονη βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός κρατά το κερί του Goop «This Smells Like My Vagina», παίρνοντας κάτι περισσότερο από μια απλή αίσθηση της μυρωδιάς του. Το δαγκώνει κανονικά!

«Αυτό το κερί έχει αστεία γεύση», λέει, μασώντας και κάνοντας μια γκριμάτσα, ενδεικτική της… σύγχυσής της. «Όχι κακό, αλλά αστείο», προσθέτει στη συνέχεια.

Πρόκειται για το κερί με άρωμα «αιδοίου», το οποίο πωλείται στη διόλου ευκαταφρόνητη τιμή των 75 δολαρίων. Το κερί «This Smells Like My Vagina» (Αυτό μυρίζει σαν το αιδοίο μου) ξεπούλησε από την πρώτη μέρα που έγινε διαθέσιμο στο eshop της Goop και σύμφωνα με την περιγραφή του έχει μυρωδιά από γεράνια, περγαμόντο, κέδρο και τριαντάφυλλο Δαμασκού.

https://www.youtube.com/watch?v=itqDrQ2caZ0

Η Γκουίνεθ Πάλτροου δεν είναι η μόνη σταρ που δοκιμάζει το κερί της. Ο Τρέβορ Νόα και η Τζένιφερ Κούλιτζ συμμετέχουν επίσης στα δικά τους διαφημιστικά. Η δημοφιλής ηθοποιός βγάζει ένα κραγιόν από την τσάντα της, αναφέροντας μπερδεμένη: «Το κραγιόν παραδόθηκε με το Uber Eats;» Αφού το γλείφει, παίρνει μια μικρή μπουκιά και αναφωνεί: «Ω! Έχει γεύση μωβ!».

https://www.youtube.com/watch?v=of8H4PDn2lk

Στο δικό του βίντεο, ο Νόα, κωμικός και παρουσιαστής βγάζει ένα αποσμητικό από τη δική του τσάντα Uber Eats, η οποία είναι επίσης γεμάτη με χαρτοπετσέτες, σημειώσεις Post-it και λαμπτήρες. Αφού πάρει το αποσμητικό, πάει να το βάλει κάτω από τη μασχάλη του, ωστόσο ξαφνικά σταματάει και αρχίζει να το τρώει. Στη συνέχεια, ο 37χρονος Ντοαφρικανός φαίνεται να αηδιάζει καθώς μασάει αργά το… σνακ του.

https://www.youtube.com/watch?v=OOuPGP-utBI

Που θα προβληθούν;

Και τα τρία μιξ διαφημιστικά του Uber Eats πρόκειται να κάνουν πρεμιέρα κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα «Super Bowl LVI», όταν Cincinnati Bengals και Los Angeles Rams αναμετρηθούν στο SoFi Stadium στο Inglewood της Καλιφόρνια, στις 13 Φεβρουαρίου. Λόγω της υψηλής τηλεθέασης, ο διαφημιστικός χρόνος κοστίζει ρουμπίνια και διαμάντια μαζί, ενώ οι διαφημίσεις που μεταδίδονται γίνονται αμέσως viral παγκοσμίως, με τους διαφημιστές να βάζουν τα δυνατά τους για να ξεχωρίσουν και να απογειωθούν.