Τεχνολογία

Είναι ο κόσμος της Paris Hilton και τώρα εγκαινιάζει μια επιχείρηση από το metaverse

Όπως και άλλα εικονικά στέκια, το Paris World θα εισπράττει μικρές πληρωμές για την αγορά εικονικών ρούχων ή την κράτηση μιας βόλτας με τζετ σκι.

Η Πάρις Χίλτον κερδίζει έως και 1 εκατομμύριο δολάρια (περίπου 885.000 ευρώ) τη νύχτα δουλεύοντας ως διάσημος DJ, διασκεδάζοντας πάρτι σε κλαμπ στην Κίνα, το Ντουμπάι και στο ισπανικό νησί διακοπών της Ίμπιζα.

Αυτή την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, έπαιξε ένα ηλεκτρονικό σετ για τους γλεντζέδες αλλά σε ένα διαφορετικό χώρο — το εικονικό της νησί στο Roblox.

Η Hilton δημιούργησε ένα νησί στον διαδικτυακό εικονικό κόσμο, με το όνομα Paris World, όπου οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν ψηφιακά αντίγραφα του κτήματος της στο Μπέβερλι Χιλς και την έπαυλή των σκύλων της, να κάνουν βόλτα σε έναν πεζόδρομο εμπνευσμένο από τη γιορτή γάμου  που η ίδια και ο σύζυγός της Carter Reum φιλοξένησαν νωρίτερα φέτος στο στην προβλήτα Santa Monica στην Καλιφόρνια και μπορείτε να εξερευνήσετε το νησί με ένα πολυτελές σπορ αυτοκίνητο ή γιοτ Sunray.

Όπως και άλλα εικονικά στέκια, το Paris World θα εισπράττει μικρές πληρωμές για την αγορά εικονικών ρούχων ή την κράτηση μιας βόλτας με τζετ σκι

«Για μένα, το metaverse είναι κάπου όπου μπορείς να κάνεις ό,τι μπορείς να κάνεις στην πραγματική ζωή στον ψηφιακό κόσμο», είπε η Χίλτον, η οποία εργάστηκε για να δημιουργήσει πτυχές της ζωής της που γεμίζει τον κόσμο για τους θαυμαστές της. «Δεν μπορούν όλοι να το βιώσουν αυτό, οπότε αυτό είναι που εργαζόμαστε μαζί τον περασμένο χρόνο — δίνοντάς όλες τις εμπνεύσεις μου για το τι θέλω σε αυτόν τον κόσμο».

Η Χίλτον, 40 ετών, εντάσσεται σε μια ομάδα διασημοτήτων και επωνυμιών που σπεύδουν να αγκαλιάσουν το metaverse, έναν ευρύ όρο που αναφέρεται σε έναν επίμονο εικονικό κόσμο. Ο Mark Zuckerberg του Facebook έκανε δημοφιλή τον όρο φέτος και μετονόμασε την εταιρεία σε Meta για να τονίσει τον κεντρικό ρόλο του metaverse στο μέλλον της εταιρείας.

Επωνυμίες όπως η μάρκα Tommy Hilfiger λάνσαρε μια σειρά ψηφιακών έτοιμα ενδυμάτων για τα avatars της Roblox. Η Nike άνοιξε έναν εικονικό κόσμο που ονομάζεται Nikeland τον Νοέμβριο, όπου οι επισκέπτες μπορούν να παίξουν dodgeball με φίλους, να φορέσουν ένα ζευγάρι εικονικά αθλητικά παπούτσια Air Force 1 και να κερδίσουν μετάλλια. Οι ράπερ Lil Nas X και Travis Scott έχουν επίσης πραγματοποιήσει συναυλίες πέρυσι για εκατομμύρια εικονικούς θεατές.

Για μένα, το μετασύμπαν είναι κάπου όπου μπορείς να κάνεις ό,τι μπορείς να κάνεις στην πραγματική ζωή στον ψηφιακό κόσμο. Πάρις Χίλτον

Για τους κοινωνικούς και ριάλιτι, τηλεοπτική σταρ που έγινε επιχειρηματίας, το Paris World είναι το πιο πρόσφατο εγχείρημα που ξεκίνησε από τη νέα της εταιρεία μέσων ενημέρωσης, 11:11 Media. Αυτή και ο βετεράνος στέλεχος των μέσων ενημέρωσης Μπρους Γκερς στοχεύουν να επωφεληθούν από την αναπτυσσόμενη οικονομία των δημιουργών, στην οποία διασημότητες όπως ο ΛεΜπρόν Τζέιμς των Λος Άντζελες Λέικερς χρησιμοποιούν την επιρροή τους για την παραγωγή ταινιών, τηλεοπτικών εκπομπών και podcast, μάρκετινγκ επωνυμίας και για την πώληση εμπορευμάτων.

Η Χίλτον είναι ευρύτερα γνωστή για το τηλεοπτικό ριάλιτι «The Simple Life», στο οποίο η ίδια και η διάσημη φίλη, Nicole Richie, άφησαν τις λιμουζίνες τους για να ταξιδέψουν στην Αμερική με ένα λεωφορείο Greyhound.

Euronews

Η Χίλτον λέει ότι η χαζή ξανθιά ήταν ένα χτύπημα, «Πάντα ήμουν ένα αστείο, αλλά ήξερα ακριβώς τι έκανα. Πίσω από τα παρασκήνια, έχτιζα ένα brand.”

Από εκείνες τις πρώτες συζητήσεις, η 11:11 Media κυκλοφόρησε το “This Is Paris”, ένα podcast στο οποίο μιλάει ειλικρινά για την οικογένεια και τους φίλους της, και ένα ζευγάρι τηλεοπτικών σειρών ριάλιτι, “Cooking With Paris” στο Netflix και “Paris In Love », για τον αρραβώνα και τον γάμο της με τη Reum.

Η Hilton έχει επίσης εκμεταλλευτεί τη μανία για  μάρκες, συνεργαζόμενη με τον σχεδιαστή Blake Kathryn για να πουλήσει τρία μοναδικά κομμάτια ψηφιακής τέχνης — ένα από τα οποία ξεπέρασε το 1,1 εκατομμύριο δολάρια, σύμφωνα με την ηλεκτρονική πλατφόρμα δημοπρασιών Nifty Gateway.

«Το τελευταίο κομμάτι του ψηφιακού χώρου είναι το μετασύμπαν», είπε ο Gersh. «Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια πραγματική ευκαιρία για την Paris να επηρεάσει, ακόμη και σε νεότερο επίπεδο από το ποιος είναι ο βασικός πελάτης της. Έχουμε φτιάξει έναν φανταστικό, ιδιότροπο κόσμο που πιστεύουμε ότι θα λατρέψουν οι θαυμαστές και οι νέοι θαυμαστές της».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο