Τεχνολογία

TikTok: Πολύ σύντομα μπαίνει σε τηλεοράσεις αιθουσών αναμονής

TikTok: H δημοφιλής εφαρμογή έχει θέσει ως επόμενο στόχο να συνεργαστεί με την Atmosphere και σταδιακά να μπει σε τηλεοράσεις αιθουσών αναμονής.

Το Tik tok είναι μία αρκετά δημοφιλής εφαρμογή που έχει λογοκριθεί κυρίως στις ΗΠΑ. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μπορεί να είναι κινεζική, αλλά οι Αμερικανοί την έχουν λατρέψει σαν δικό τους τεχνολογικό προϊόν. Ο επιχειρηματίας που έχει φτιάξει την πλατφόρμα είναι ο Ζανγκ Γιμίνγκ.

Η δημοφιλής πλατφόρμα βίντεο σύντομης μορφής έχει συνεργαστεί με την Atmosphere, μια startup που δημιουργεί το περιεχόμενο που παίζει ατμοσφαιρικά στο παρασκήνιο όταν τρώτε σε ένα εστιατόριο, χαλαρώνετε σε ένα ξενοδοχείο ή κάθεστε σε αίθουσα αναμονής.

Που παρέχει περιεχόμενο η Atmosphere

Το Atmosphere παρέχει ήδη περιεχόμενο σε μέρη όπως το Taco Bell, το Texas Roadhouse, το Burger King, ακόμη και το Meineke, επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν από μια σειρά από “κανάλια” που ταιριάζουν σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Και τώρα, το TikTok θα αποκτήσει ένα κανάλι αφιερωμένο σε επιμελημένα βίντεο από την πλατφόρμα.

Ακόμη, το Atmosphere επαναπροσδιορίζει ουσιαστικά τα βίντεο που συλλέγει, είτε είναι από το YouTube είτε από το TikTok. Στη συνέχεια αφαιρεί τον ήχο, προσθέτει τη δική του μουσική (ή δυνητικά τον αφήνει χωρίς ήχο, καθώς ορισμένοι χώροι κρατούν τις τηλεοράσεις τους σε σίγαση), γράφει μια λεζάντα και, στη συνέχεια, τα προσθέτει στη ροή των βίντεο που συνθέτουν ένα συγκεκριμένο κανάλι.

Η έλλειψη ήχου σημαίνει ότι δεν θα μπορείτε να ακούσετε τις μουσικές που ακούτε συνήθως σε ένα βίντεο TikTok (αλλά ίσως αυτό είναι για το καλύτερο). Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο αποζημιώνονται οι δημιουργοί πίσω από τα βίντεο, το TechCrunch σημειώνει ότι το Atmosphere λαμβάνει την άδεια των δημιουργών και συνάπτει συμφωνία — μάλιστα λαμβάνει μέρος του περιεχομένου του δωρεάν, καθώς η εταιρεία ουσιαστικά προωθεί τους δημιουργούς παίζοντας τα βίντεό τους σε δημόσιους χώρους.

Το 2017 ιδρύθηκε το Tik Tok

Αρχικά, η δημοτικότητα του TikTok περιορίστηκε σε μεγάλο βαθμό σε ασιατικές αγορές όπως η Ιαπωνία και οι Φιλιππίνες. Μήνες μετά την κυκλοφορία του, η ByteDance αγόρασε την κινεζική εφαρμογή Musical.ly για 1 δις. δολάρια. Το Musical.ly είχε ήδη μια αρκετά μεγάλη βάση χρηστών στις Η.Π.Α. και η ByteDance συνδύασε τόσο την εφαρμογή όσο και τη βάση χρηστών της με το TikTok. svg%3E

Ακόμα και με αυτήν την διείσδυση στην αμερικανική αγορά, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει την τρέλα, στην οποία θα εξελισσόταν το TikTok. Η εφαρμογή έχει γίνει download 165 εκατομμύρια φορές μόνο στις Η.Π.Α., σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Sensor Tower και παγκοσμίως ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια downloads, γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο.