Νέα διάκριση για την πρωτεύουσα, καθώς η Αθήνα μαζί με το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο αποτελούν τις πιο όμορφες νυχτερινές πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπως έχουν καταταχθεί από τους χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, Instagram.
Σύμφωνα με έκθεση του Daily Travel News, «βλέποντας τις πιο δημοφιλείς νυχτερινές πόλεις σε όλο τον κόσμο, είναι η ″πόλη της αγάπης″ που αναδεικνύεται ως η Νο1 αγαπημένη μεταξύ των χρηστών της πλατφόρμας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 1.000.000 hashtag σε φωτογραφίες του Παρισιού τη νύχτα. Μετά το Παρίσι ακολουθούν κατά σειρά το Λονδίνο, η Αθήνα, η Ρώμη και η Βαρσοβία».
Οι ευρωπαϊκές πόλεις κυριαρχούν στη σχετική λίστα, με λίγες μόνο εκτός της Γηραιάς Ηπείρου να βρίσκονται στις κορυφαίες, όπως το Ντουμπάι (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα) με 71.500 hashtags, η Νέα Υόρκη (ΗΠΑ) με 50.000 hashtags και το Τόκιο (Ιαπωνία) με 42.700 hashtags.
Η ελληνική πρωτεύουσα κατέλαβε την τρίτη θέση με 182.000 hashtags.
Λίγα λόγια για το Instagram
Το Instagram είναι μια δωρεάν εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα επεξεργασίας και κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο στο διαδίκτυο. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους ακολούθους τους (followers) ή με επιλεγμένη ομάδα φίλων, να σχολιάζουν και να δηλώνουν ότι μια δημοσίευση τους αρέσει.
Η δημοφιλής εφαρμογή δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Στάντφορντ, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε το 1.000.000.000 Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Το όνομα της προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα). Το 2012 η εφαρμογή αγοράστηκε από το Facebook, προς ένα 1 δισεκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α.
Τον Μάρτιο του 2020, το Instagram εισήγαγε τη δυνατότητα κοινοποίησης δημοσιεύσεων μεταξύ των χρηστών κατά τη διάρκεια βιντεοκλήσεων. Αυτή η νέα δυνατότητα έγινε διαθέσιμη λόγω της ανάγκης των χρηστών να συνδεθούν ψηφιακά με τους φίλους και την οικογένεια τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19. Τον Αύγουστο του 2020, το Instagram κυκλοφόρησε την εφαρμογή “Reels”, η οποία είναι παρόμοια με την εφαρμογή TikTok.