Ο Μικ Σουμάχερ θα είναι ένας από τους εφεδρικούς οδηγούς της Ferrari, παρά το γεγονός ότι θα αγωνισθεί στο πρωτάθλημα της Formula 1 του 2022 με την Haas. O εφεδρικός οδηγός αντικαθιστά του βασικούς σε περίπτωση που τραυματιστούν.
Θα αναλάβει το ρόλο του εφεδρικού οδηγού στα 11 από τα 23 Grand Prix που είναι προγραμματισμένα για την επόμενη χρονιά, εναλλάξ με τον Ιταλό, Αντόνιο Τζιοβινάτσι. Ακόμη, ο γιος του θρυλικού Μίχαελ Σουμάχερ ολοκλήρωσε την πρώτη του σεζόν στη Formula 1 (19ος και προτελευταίος οδηγός, χωρίς βαθμούς στο τιμόνι της Haas).
Τι ανέφερε ο Μπινότο
«Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ήδη, ένας οδηγός Ferrari. Είναι μέλος της Ακαδημίας Οδηγών Ferrari και, όπως επαναλαμβάνουμε, αυτή η ακαδημία υπάρχει για να εντοπίσει μελλοντικούς οδηγούς Ferrari», εξήγησε ο Μπινότο σε μια τηλεδιάσκεψη.
Πρόσθεσε: «Εάν είσαι μέρος του και είσαι επιτυχημένος, σίγουρα θα έχεις ευκαιρίες».
Λίγα λόγια για τον Μίκ Σουμάχερ
Ο Μίκ Σουμάχερ γεννήθηκε στις 22 Μαρτίου 1999 και είναι Γερμανός οδηγός αγώνων, ο οποίος αγωνίζεται για τη Haas στη Φόρμουλα 1 και είναι επίσης μέλος του Ferrari Driver Academy. Ξεκίνησε την καριέρα του στο καρτ το 2008, προχωρώντας στη Γερμανική ADAC Formula 4 έως το 2015. Αφού κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα FIA F3 2018, ο Σουμάχερ προχώρησε στη Φόρμουλα 2 το 2019 και έπειτα το 2020 το οποίο κέρδισε. Είναι ο γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Φόρμουλα 1 Μίχαελ Σουμάχερ και ανιψιός του Ραλφ Σουμάχερ.
Ακόμη, ο Μίκ ανακοινώθηκε ως οδηγός της Ferrari Driver Academy στις 19 Ιανουαρίου 2019. Ο Σουμάχερ ακολούθησε τα βήματα του πατέρα του και ανέφερε το μεγάλο μέρος της καρδιάς του Ferrari και τους ειδικούς δεσμούς με την ομάδα της οικογένειάς του από την παιδική ηλικία ως σημαντικό μέρος της συμμετοχής στην ακαδημία της ομάδας.
Το συμβόλαιο με την Ferrari
Στις 2 Απριλίου 2019, έκανε το ντεμπούτο του πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου αυτοκινήτου της Φόρμουλα 1, οδηγώντας το SF90 της Scuderia Ferrari κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας των δοκιμών της σεζόν στη πίστα του Μπαχρέιν ως το μοναδικό ντεμπούτο εκείνη την ημέρα.
Κατά την διάρκεια των πρωινών δοκίμων ο Σουμάχερ κατέγραψε έναν καλύτερο προσωπικό χρόνο με 1:32.552 μετά από 30 γύρους, κατατάσσοντας τον έκτο γρηγορότερο μεταξύ άλλων οδηγών.[4] Καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, ο Σουμάχερ έκανε άλλους 26 γύρους θέτοντας 1:29.976 στο πιο μαλακό διαθέσιμο ελαστικό, από το οποίο παρέμεινε ο ταχύτερος χρόνος έως ότου ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull Racing έθεσε 1:29.379 πέντε λεπτά αργότερα.
Ο Σουμάχερ επρόκειτο να κάνει το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1 στο Γκραν Πρι του Αίφελ στα πρώτα δοκιμαστικά, οδηγώντας για την Alfa Romeo Racing στη θέση του Αντόνιο Τζιοβινάτσι.[9] Λόγω κακών καιρικών συνθηκών, τα δοκιμαστικά ακυρώθηκαν, πράγμα που σήμαινε ότι δεν θα έτρεχε. Τελικά ο Σουμάχερ έκανε το ντεμπούτο του στη Φόρμουλα 1 στο Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι στα πρώτα δοκιμαστικά, οδηγώντας για την Haas αντί του Κέβιν Μάγκνουσεν.