Το Instagram φέρεται να έχει σκαρφαλώσει στα 2 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Ακόμη, το Instagram δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο στα stories πάνω από το καθορισμένο όριο. Πρόσφατα είχε ανακοινώσει ότι θα υπάρχουν χρεώσεις για τους influencer που βρίσκονται στην πλατφόρμα. Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο δίνει μία νέα δυνατότητα στους χρήστες.
Η τελευταία φορά που το Instagram ανακοίνωσε δημόσια το μέγεθος της βάσης χρηστών του ήταν το 2018, όταν η πλατφόρμα αποκάλυψε ότι είχε 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Χρειάστηκαν τρία χρόνια για να φτάσει το Instagram στα 2 δισεκατομμύρια. Οι υπάλληλοι που ενημέρωσαν το CNBC λένε ότι έμαθαν για τον αριθμό κατά τη διάρκεια εσωτερικών συνομιλιών – ένα μέλος του προσωπικού φέρεται να είπε στο CNBC ότι το Instagram ξεπέρασε το όριο περίπου μια εβδομάδα πριν από την απόφαση του Facebook να αλλάξει το όνομά του σε Meta.
Ο στόχος του Instagram
Προσπαθεί απεγνωσμένα να μείνει μπροστά από το TikTok, την ταχέως αναπτυσσόμενη εφαρμογή βίντεο σύντομης μορφής που μόλις ξεπέρασε τους 1 δισεκατομμύριο χρήστες τον Σεπτέμβριο — μόλις τρία χρόνια αφότου η εφαρμογή συγχωνεύθηκε με το Musical.ly και έγινε ευρέως διαθέσιμη. Ενώ το Instagram εξακολουθεί να ξεπερνά την πλατφόρμα, προς το παρόν, δεν είναι σαφές πόσο θα διαρκέσει αυτό. Το Instagram έχει κυκλοφορήσει μια λειτουργία μετά την άλλη που μοιάζει απλώς με το TikTok και το Reels Visual Reply που κυκλοφόρησε πρόσφατα είναι μόνο το πιο πρόσφατο παράδειγμα.
Βέβαια, η δική του εσωτερική μελέτη διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα μπορεί να επιδεινώσει προβλήματα εικόνας σώματος σε νεαρά κορίτσια και έχει επίσης κατηγορηθεί ότι διευκολύνει τους έφηβους να βρουν ναρκωτικά. . Σε μια προσπάθεια να αντιμετωπίσει αυτά τα ζητήματα, η πλατφόρμα κυκλοφόρησε μια λειτουργία “take a break”, η οποία προτρέπει τους χρήστες να κλείσουν την εφαρμογή εάν την χρησιμοποιούσαν για ένα καθορισμένο χρονικό διάστημα και επίσης ανακοίνωσε ότι εισάγει νέα γονική ελέγχους.
Ενσωμάτωσε και τα Reels
Η πιο πρόσφατη λειτουργία του Instagram ενσωματώνει περαιτέρω το Reels στην ευρύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα λειτουργία είναι παρόμοια με τις απαντήσεις βίντεο του TikTok, οι οποίες επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε σχόλια για το περιεχόμενό τους με απαντήσεις βίντεο.
Το TikTok κυκλοφόρησε τη δυνατότητα πέρυσι για να δώσει στους χρήστες έναν τρόπο να προσφέρουν περισσότερο περιεχόμενο, σχετικά με τα βίντεό τους και να απαντήσουν σε ερωτήσεις. Λαμβάνοντας υπόψη τη δημοτικότητα της δυνατότητας, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Instagram κυκλοφορεί μια παρόμοια λειτουργία για τον δικό του κλώνο TikTok.