Περισσότερα από 100 τ.μ. ζωγραφισμένης επιφάνειας σε έναν τοίχο που ξεπερνά τα 35 μέτρα, ένα έργο που δείχνει «ένα φουτουριστικό “τοπίο” μιας πόλης φανταστικής» με έμπνευση τα διάσημα και γνωστό σε πιο μικρές ηλικίες Gundam ιαπωνικά κινούμενα σχέδια είναι το νέο επιχείρημα του «Sandman», του καλλιτέχνη Ορέστη Παπαγεωργίου από την Θεσσαλονίκη.
Από την περασμένη άνοιξη ανέλαβε το έργο
Ο ταλαντούχος στα graffiti πήρε την ευθύνη για μια νέα μεταμόρφωση του τοίχου στο τέλος της περασμένης άνοιξης και εργάστηκε σκληρά ώρες ατελείωτες μέχρι να ολοκληρωθεί το «…τοπίο από μια φανταστική, πολύχρωμη πόλη, τεχνολογικά εξελιγμένη» μόλις τον περασμένο Νοέμβριο, όπως ο ίδιος ανέφερε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104.9FM».
«Ο τοίχος στον οποίο έγινε το συγκεκριμένο graffiti mural βρίσκεται από την πίσω μεριά της εφορίας ΔΟΥ Καλαμαριάς και κάτω από το ΕΠΑΛ Καλαμαριάς.Σε μια αλάνα ενός δρόμου στον οποίο τυγχάνει να περνάω συχνά και η ιδέα ξεκίνησε όταν σκέφτηκα πως ήθελα να… ξοδέψω κάποια παλιά μου σπρέι για κάτι όμορφο επειδή το μάτι «ταλαιπωρούνταν» από την ασχήμια που αντίκριζε εκεί», λέει ο κ.Παπαγεωργίου. Γι αυτό προσέγγισε τους ιδιοκτήτες του με την πρόταση «για μια δημόσια θέα τοίχου με δημιουργικούς σκοπούς».
«Εξήγησα πως ήταν ιδιαίτερα καλή περίπτωση ως «καμβάς» αυτό το σημείο αφού είχε πολύ μεγάλο μέγεθος ενώ ήταν άσχημος και παραμελημένος. Κάπως έτσι κατάφερα να πάρω τη σχετική άδεια από κατασκευαστική εταιρία που είχε γραφεία στο σημείο και η πολύχρωμη περιπέτεια ξεκίνησε», υπογραμμίζει ο καλλιτέχνης με το προσωνύμιο Sandman.
Η επιμονή για το όμορφο
Οι αμέτρητες κουβέντες κατέληξαν «σε κάτι πιο οργανωμένο ώστε να βαφτούν τα πρώτα τρία τέταρτα του τοίχου σε μήκος, μιας και υπήρχε ένας άσχημος κάδος για μπάζα που δημιουργούσε έναν διαχωρισμό της επιφάνειας, ωστόσο όταν το έργο προχώρησε και άρχισε να διαφαίνεται η τελική του μορφή μου ζητήθηκε να κάνω και το υπόλοιπο ¼, και έτσι βάφτηκαν συνολικά 35 μέτρα σε μήκος και 100 τ.μ. σε επιφάνεια», τονίζει ο καλλιτέχνης.
Η επιμονή για το όμορφο είχε ως αποτέλεσμα «κάπως έτσι να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο σε μήκος graffiti ενός και μόνου δημιουργού στην Θεσσαλονίκη και, ενδεχομένως, πανελλαδικά!», καταλήγει.