Πολιτική

Καραμανλής: Μελέτες για επέκταση του μετρό στην παραλία

Καραμανλής: Ο υπουργός Μεταφορών μίλησε σχετικά με πιθανή επέκταση του μετρό στο παραλιακό μέτωπο.

Ο Κώστας Καραμανλής ανέφερε ότι η Αττικό Μετρό μελετά νέα έργα για την επέκταση του μετρό στην παραλία. Ο υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι περισσότερα από 500 εκατ. ευρώ έχουν επενδυθεί για την ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και πρόσθεσε ότι σε δυο χρόνια ο στόλος των λεωφορείων έχει αυξηθεί κατά 55%.

Πιο συγκεκριμένα, αναφερόμενος στα έργα που πρέπει να γίνουν για να αποσυμφορηθεί η Αθηνά και να μην είναι προβληματική η κυκλοφορία σε 5 με 10 χρόνια, τόνισε ότι σχεδιάζεται η επέκταση της λεωφόρου Κύμης που δημοπρατείται της επόμενες μέρες και θα ανακουφίσει όσους κινούνται στην Αττική Οδό.

Σχέδιο κατασκευής σύραγγας στην Ηλιουπόλεως

Επιπλέον, μελετάται το σχέδιο της κατασκευής της σύραγγας της Ηλουπόλεως που θα καταλήγει πριν την λεωφόρο Βουλιαγμένης. Ο κ. Καραμανλής επεσήμανε ότι με τον πράσινο δακτύλιο έχει βελτιωθεί αισθητά η κίνηση στο κέντρο της Αθήνας.

Για την κυκλοφορία στον Κηφισό δήλωσε ότι αν και η συντήρηση και η κυκλοφορία ανήκει στην περιφέρεια το υπουργείο Υποδομών έχει καλέσει όλους τους αρμοδίους φορείς να κάτσουν στο τραπέζι για να βρεθούν λύσεις. Στο πλαίσιο αυτό επεσήμανε ότι πρέπει να ενισχυθεί από την περιφέρεια το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας.

” Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2023″

Για το Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Καραμανλής είπε πως «βρήκαμε ένα έργο εγκλωβισμένο, με πρόσχημα τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα του σταθμού Βενιζέλου». Σημείωσε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση προτίμησε, αντί να βρει λύση για τον σταθμό Βενιζέλου, «να εγκαινιάζει μουσαμάδες και να υπόσχεται τη λειτουργία του Μετρό, χωρίς να έχει περιβαλλοντική αδειοδότηση, χωρίς φορέα λειτουργίας και χωρίς να υπάρχουν καν ράγες στο μεγαλύτερο μέρος του έργου».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι κεντρική θέση της κυβέρνησης είναι ότι θέλουμε «και Μετρό και αρχαία», υπογραμμίζοντας ότι οι προσφυγές προσφέρουν μόνο επιπλέον καθυστερήσεις στο έργο, οι οποίες, όπως είπε χαρακτηριστικά «συμφέρουν, τελικά, τους εργολάβους και τους αναδόχους».

Μάλιστα, χαρακτήρισε ως δικαίωση την απόφαση του ΣτΕ, η οποία επιβεβαίωσε την έγκριση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου για την απόσπαση και επανατοποθέτηση των αρχαιοτήτων στον Σταθμό Βενιζέλου.