Κόσμος

Σάμιουελ Τζάκσον: «Θύμα κλοπής ο Χάμιλτον, βάζουν εμπόδια στον μόνο μαύρο πιλότο»

Σάμιουελ Τζάκσον: εξαπέλυσε επίθεση κατά της Formula 1, αφήνοντας αιχμές για ρατσιστική αντιμετώπιση και κάνοντας λόγο για κλοπή του πρωταθλήματος.

Επίθεση κατά της διοίκησης της Formula 1 εξαπέλυσε ο Σάμιουελ Τζάκσον! Ο δημοφιλής ηθοποιός μίλησε δημόσια για κλοπή του πρωταθλήματος από τον Λιούις Χάμιλτον, αφήνοντας αιχμές για ρατσιστική αντιμετώπιση.

Σάμιουελ Τζάκσον: «Η Formula 1 είναι ρατσιστική εταιρεία»

«Δεν πρέπει να αφήσουμε τον Λιούις να το παλέψει αυτό που έγινε μόνος του. Δεν θα πρέπει να τον παρηγορούμε λέγοντάς του ‘δεν πειράζει, του χρόνου’. Για μια ολόκληρη σεζόν ανταγωνίστηκε με τον Φερστάπεν δίκαια. Ο Μαξ είναι απίστευτος πιλότος, άξιζε όλες τις νίκες του φέτος, αλλά δεν κέρδισε αυτό το πρωτάθλημα. Ο Λιούις, ο αδερφός μας, έπεσε θύμα κλοπής! Για 57,5 γύρους κυριάρχησε, έφτασε να έχει διαφορά 16 δευτερολέπτων.

Η FIA θέλει να φέρει ένα πιο ευρύ και διαφορετικό κοινό κοντά της, αλλά συνεχίζει να βάζει εμπόδια στον μόνο μαύρο πιλότο παίρνοντας αποφάσεις της τελευταίας στιγμής που είναι αντίθετες με ό,τι έκανε προηγουμένως. Δεν πράττουν σωστά και αξίζουν να χάσουν εμάς, τους fans. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο άνθρωπος αυτός είναι μέρος της κληρονομιάς μας και του κλέβουν τον ιδρώτα μιας ζωής», είπε σε δηλώσεις του.

Τι αλλάζει από τη νέα σεζόν στην Formula 1

Μετά το φινάλε της δεκαετίας στο GP του Άμπου Ντάμπι, η Formula 1 ετοιμάζεται πλέον για τη μετάβαση στα καινούρια μονοθέσια του 2022 – που, όπως σε κάθε αλλαγή κανονισμών, μπορεί να αναδύσουν νέες δυνάμεις, να αναζωογονήσουν κοιμώμενους γίγαντες, να φέρουν νέους διεκδικητές του τίτλου.

Σε κάθε αλλαγή κανονισμών της Formula 1 υπάρχει μία ή περισσότερες ομάδες που ερμηνεύουν καλύτερα τους κανονισμούς, βρίσκουν μικρά “παράθυρα” και αποκτούν έναν ταχύτερο βηματισμό, τον οποίο στην πορεία των ετών οι άλλες ομάδες δυσκολεύονται να φτάσουν.

Μια τέτοια ερμηνεία είδαμε με τη Brawn GP (πρώην Honda, μετέπειτα Mercedes) το 2009, με το διπλό της διαχύτη, και είδαμε και με την κυριαρχία του κινητήρα της Mercedes από την πρώτη στιγμή του περάσματος στην υβριδική εποχή – και μέχρι μόλις φέτος, που έφτασε στα ίδια επίπεδα η μονάδα ισχύος της Honda και σε παρεμφερή της Ferrari και της Renault.