Μετά την παγκόσμια κατακραυγή που προκάλεσε η απίστευτη κίνησή του να απολύσει 900 εργαζόμενους μέσα σε 3 λεπτά και μάλιστα μέσω Zoom υποχρέωσαν τον CEO της Better.com σε δημόσια απολογία και συγνώμη.
«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη για τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκα τις απολύσεις την περασμένη εβδομάδα. Δεν κατάφερα να επιδείξω τον απαιτούμενο σεβασμό και την εκτίμηση στους ανθρώπους που συνεισέφεραν στην Better.com», έγραψε.
«Πήρα την απόφαση προχωρήσω σε απολύσεις, αλλά η επικοινωνία δεν έγινε με τον σωστό τρόπο. Πράττοντας έτσι, σας ντρόπιασα» συνέχισε και πρόσθεσε: «Ο τρόπος με τον οποίο κοινοποίησα την είδηση χειροτέρευσε μια ήδη δύσκολη κατάσταση. Λυπάμαι βαθιά και δεσμεύομαι να διδαχθώ από την κατάσταση».
«Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ευγνώμων για όλα όσα καταφέρατε στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών», κατέληξε.