Τεχνολογία

Instagram: Επαναφέρει τα post previews στο Twitter

Instagram: To γνωστό κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε πως επιστρέφουν οι προεπισκοπήσεις αναρτήσεων στο Twitter.

Αν και τα προβλήματα στο Instagram συνεχίζονται, καθώς πέρα από το γενικό blackout, οι υπηρεσίες είχαν πέσει  και άλλη μία φορά πριν από λίγες ημέρες.  Παρά τα προβλήματα λοιπόν το κοινωνικό δίκτυο ανακοίνωσε πως πλέον μπορούμε να βλέπουμε προεπισκοπήσεις αναρτήσεων στο Twitter, μια δυνατότητα που δίνεται μετά από μια δεκαετία.

Πιο συγκεκριμένα, το Twitter έχει αρχίσει να κυκλοφορεί preview cards για συνδέσμους Instagram στις επίσημες εφαρμογές του και στο web. Εάν κάποιος μοιραστεί μια ανάρτηση από το Instagram, θα δούμε μια μικρογραφία των εικόνων θα συναντήσουμε πατώντας αυτόν τον σύνδεσμο.

Ο λόγος που είχε σταματήσει

Η λειτουργία αυτή υπήρχε μέχρι που το Facebook αγόρασε το Instagram, κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα το Twitter να αποκλείσει το Instagram από το να χρησιμοποιεί το API του προκειμένου να βρίσκουν οι χρήστες φίλους τους από το Twitter στο Instagram.

Σε απάντηση, το δίκτυο εμπόδισε το Twitter να ενσωματώνει αναρτήσεις του σε tweets όταν οι χρήστες μοιράζονταν έναν σύνδεσμο.

Λίγα λόγια για το Instagram

Είναι μια δωρεάν εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που δίνει την δυνατότητα επεξεργασίας και κοινοποίησης φωτογραφιών και βίντεο στο διαδίκτυο. Οι χρήστες μπορούν να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο με τους ακολούθους τους (followers) ή με επιλεγμένη ομάδα φίλων, να σχολιάζουν και να δηλώνουν ότι μια δημοσίευση τους αρέσει.

Η δημοφιλής εφαρμογή δημιουργήθηκε από δύο απόφοιτους του Πανεπιστημίου του Στάντφορντ, τους Κέβιν Σίστρομ και Μάικ Κρίγκερ και ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2010. Μόλις δύο μήνες αργότερα, τον Δεκέμβριο του 2010, ο αριθμός των εγγεγραμμένων χρηστών έφτασε το 1.000.000.

Σήμερα η εφαρμογή μετράει 20 δισεκατομμύρια φωτογραφίες από όλο τον κόσμο και 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες. Το όνομα της προέρχεται από τον συνδυασμό της λέξης Instant (στιγμιαίο) και telegram (τηλεγράφημα). Το 2012 η εφαρμογή αγοράστηκε από το Facebook, προς ένα 1 δισεκατομμύριο δολάρια Η.Π.Α.