Ελλάδα

Δήμος Διονύσου: Νέος σταθμός Προαστιακού στο Κρυονέρι

Δήμος Διονύσου: Η Δημοτική Αρχή ενέκρινε την αναβάθμιση των μέσων σταθερής τροχιάς και έτσι ξεκινούν οι εργασίες για τον Προαστιακό.

Ο Δήμος Διονύσου προχωρά αναβαθμίζοντας τα μέσα σταθερής τροχιάς. Πλέον έχει εγκριθεί η κατασκευή και δεύτερου Σταθμού Προαστιακού Σιδηροδρόμου, μετά τον Άγιο Στέφανο, αυτή τη φορά στο Κρυονέρι.

Πιο συγκεκριμένα, το έργο βρίσκεται στην τελική του ευθεία, δεδομένου ότι ολοκληρώθηκαν οι προβλεπόμενες μελέτες από την ΕΡΓΟΣΕ ενώ εγκρίθηκε παράλληλα στις 18/10 η έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας, γεγονός που εξασφαλίζει την ένταξη του έργου και τη χρηματοδότησή του από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ.

Πότε θα γίνει και πόσο θα κοστίσει

Σύμφωνα με το σχεδιασμό η προκήρυξη δημοπράτησης του έργου, συνολικού προϋπολογισμού 7 εκατομμυρίων ευρώ περίπου, θα πραγματοποιηθεί μέσα στους πρώτους μήνες του 2022 ενώ η δημοπράτησή του εντός του 2023, με ορίζοντα ολοκλήρωσης του έργου το 2025.

Ο νέος σταθμός Κρυονερίου θα κατασκευαστεί ανάμεσα στους σταθμούς της Δεκέλειας και του Αγίου Στεφάνου και θα ενταχθεί στο προαστιακό δρομολόγιο Πειραιάς-Χαλκίδα.

Τι ανέφερε ο Δήμαρχος κ. Καλαφατέλης

«Η σταθερή επιμονή και η συνεχής προσπάθειά μας, αναφορικά με τους υψηλούς στόχους που έχουμε θέσει για το Δήμο Διονύσου, αποδίδει και φέρνει θετικά αποτελέσματα. Ένα πολύ σημαντικό έργο υποδομής, που ονειρευτήκαμε και σχεδιάσαμε πριν από πολλά χρόνια, στο πλαίσιο του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδιασμού της Δημοτικής Κοινότητας Κρυονερίου, το οποίο ήταν πάγιο αίτημα των κατοίκων, παίρνει επιτέλους σάρκα και οστά. Μετά την ολοκλήρωση του έργου, σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν συμφωνηθεί, ο Δήμος Διονύσου θα διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς, σε Άγιο Στέφανο και Κρυονέρι.

Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε επιτύχει ένα διπλό στόχο: αφενός, την καλύτερη εξυπηρέτηση χιλιάδων συμπολιτών μας μέσω του τρένου, που ανήκει στα μέσα μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς τα οποία είναι φιλικά προς το περιβάλλον, και, αφετέρου, την καταπολέμηση του κυκλοφοριακού προβλήματος εντός των ορίων του Δήμου μας, μέσω της μείωσης χρήσης των διερχόμενων αυτοκινήτων. Θέλω ακόμη να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, την πρώην Διοίκηση του Δήμου για όλες τις ενέργειες που έκανε για την ωρίμανση της μελέτης, τον πρώην Γενικό Γραμματέα και νυν Υφυπουργό Υποδομών Γιώργο Καραγιάννη, τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Κώστα Καραμανλή, τον πρώην Υπουργό Χρήστο Σπίρτζη, τα στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ αλλά και τους μελετητές, για τη συνεισφορά τους στη θετική εξέλιξη αυτού του σημαντικού έργου πνοής για το Δήμο μας. Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε με όραμα και αποφασιστικότητα, για την καλυτέρευση της καθημερινότητας των συμπολιτών μας σε όλα τα επίπεδα».