Κόσμος

Squid Game: Απέκτησε το δικό του κρυπτονόμισμα

Squid Game: Δεν είναι σαφές γιατί ορισμένοι χρήστες δεν μπορούν να πουλήσουν τα SQUIDs τους.

Όταν η μυθοπλασία συναντά την κερδοσκοπία. Η κορεάτικη σειρά του Netflix “Squid Game”, που δείχνει θανατηφόρο τουρνουά ενηλίκων που παίζουν παιδικά παιχνίδια με την ελπίδα να κερδίσουν ένα μεγάλο χρηματικό έπαθλο έχει προκαλέσει παγκόσμια αίσθηση. Τώρα, έχει πλέον και το δικό του κρυπτονόμισμα… το SQUID, το οποίο διαπραγματεύεται στα 2,22 δολάρια, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 2.400%. Μάλιστα η κεφαλαιοποίησή του είναι πάνω από 174 εκατομμύρια δολάρια.

Squid Game: Τεράστιοι οι κίνδυνοι από το κρυπτονόμισμα

Μπορεί όμως τα κέρδη να είναι ελκυστικά για τους κυνηγούς κέρδους, αλλά ακόμη και η CoinMarketCap εξέδωσε μια προειδοποίηση, λέγοντας ότι έχει λάβει «πολλαπλές αναφορές» ότι οι χρήστες δεν μπορούν να πουλήσουν αυτό το token στο Pancakeswap, μια δημοφιλής αποκεντρωμένη πλατφόρμα.

Μάλιστα, δεν είναι σαφές γιατί ορισμένοι χρήστες δεν μπορούν να πουλήσουν τα SQUIDs τους, αλλά η λευκή βίβλος που περιγράφει το κρυπτονόμισμα παρουσιάζει μια τεχνολογία αντιντάμπινγκ που εμποδίζει τους ανθρώπους να πουλήσουν τα νομίσματά τους εάν δεν πληρούνται ορισμένες προϋποθέσεις.

Squid Game: Ζαλίζουν τα κέρδη του Netflix

Περισσότερα από 900 εκατομμύρια δολάρια αναμένεται να αποφέρει στο Netflix, η παγκόσμια επιτυχία του Squid Game, ποσό κατά 40 φορές μεγαλύτερο από τα 21,4 εκατ. τα οποία πλήρωσε η εταιρεία για την παραγωγή της σειράς.

Το Squid Game ξεχωρίζει τόσο για τη δημοτικότητά του όσο και για το σχετικά χαμηλό κόστος. Η Νοτιοκορεάτικη σειρά απέφερε 891,1 εκατομμύρια δολάρια σε αξία, μια μέτρηση που χρησιμοποιεί η εταιρεία για να αξιολογήσει την απόδοση μεμονωμένων σειρών. Η σειρά κόστισε μόλις 21,4 εκατομμύρια δολάρια – περίπου 2,4 εκατομμύρια δολάρια το επεισόδιο. Αυτά τα στοιχεία είναι μόνο για την πρώτη σεζόν και προέρχονται από ένα έγγραφο που περιγράφει λεπτομερώς τις μετρήσεις απόδοσης του Netflix για τη σειρά.

Η δημοφιλής εκπομπή της Νότιας Κορέας είναι μακράν η πιο επιτυχημένη τηλεοπτική εκπομπή του Netflix. Το Squid Game ξεπέρασε το Bridgerton στη μέτρηση 2 λεπτών του Netflix καθώς σχεδόν 132 εκατομμύρια άνθρωποι έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον δύο λεπτά του Squid Game τις πρώτες 23 ημέρες.

Το Netflix εκτιμά ότι το 89% των ατόμων που ξεκίνησαν την εκπομπή παρακολούθησαν τουλάχιστον 75 λεπτά (περισσότερα από ένα επεισόδια) και το 66% των θεατών, ή 87 εκατομμύρια άτομα, ολοκλήρωσαν τη σειρά τις πρώτες 23 ημέρες. Συνολικά, οι άνθρωποι έχουν ξοδέψει περισσότερες από 1,4 δισεκατομμύρια ώρες παρακολουθώντας την σειρά, η οποία δημιουργήθηκε από την Siren Pictures.