Τροχαίο σημειώθηκε στην Αττική Οδό στο ύψος του Ηρακλείου, στο ρεύμα προς Ελευσίνα. Το ΕΚΑΒ παρέλαβε τέσσερις ελαφρά τραυματισμένους επιβάτες, σύμφωνα με την ενημέρωση της Αττικής Οδού, ενώ κλειστή είναι αυτή τη στιγμή η μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας.
Οι καθυστερήσεις από κόμβο Κηφισίας έως κόμβο Μεταμόρφωσης κυμαίνονται μεταξύ 15 και 20 λεπτών. Αυτή τη στιγμή τα οχήματα απομακρύνονται από το σημείο.
Αττική Οδός: Το ιστορικό του δρόμου
Η Αττική Οδός είναι ένα σύστημα αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα, στην περιοχή της Αττικής. Αποτελεί τον περιφερειακό δακτύλιο της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τη σπονδυλική στήλη του οδικού δικτύου της Αττικής.
Η Αττική Οδός διατρέχει την Αττική από την Ελευσίνα ως τα Σπάτα, με κύριο αυτοκινητόδρομο τον Αυτοκινητόδρομο 6 (Α6) και δευτερεύοντες τους A61 (Μαρκόπουλο – Λαύριο), Α62 (Περιφερειακή Λεωφόρος Υμηττού), Α64 (Κορωπί-Αεροδρόμιο), Α65 (Περιφερειακή Λεωφόρος Αιγάλεω),, οι οποίοι είναι κλάδοι του Α6. Τέλος, υπάρχει ο τριτεύων αυτοκινητόδρομος Α621, κλάδος του Α62.
Το κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνας – Σπάτων (με κατεύθυνση τα Σπάτα), ξεκινά λίγο μετά το σταθμό διοδίων της Ελευσίνας και τερματίζει 3 χιλιόμετρα πριν τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ο αυτοκινητόδρομος από το σημείο τερματισμού της Αττικής Οδού μέχρι το κτίριο του αεροσταθμού συντηρείται από την εταιρεία διαχείρισης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Η κατασκευή της Αττικής Οδού ξεκίνησε το 1996. Ένα μέρος της άνοιξε, μαζί με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» τον οποίον και εξυπηρετεί, το 2001. Στις αρχές του 2003, δόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα από τη Λεωφόρο Κηφισίας έως τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Επίσης, η Περιφερειακή Υμηττού, είχε ασφαλτοστρωθεί μέχρι τη χρονιά αυτή και οι σήραγγες ήταν έτοιμες. Στις 3 Σεπτεμβρίου 2003, η Περιφερειακή Υμηττού δόθηκε στην κυκλοφορία. Αυτό το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου διατρέχει τον Υμηττό και παρακάμπτει τη Λεωφόρο Μεσογείων και συνδέει τη Λεωφόρο Κηφισίας και τις παρακείμενες περιοχές, και το αεροδρόμιο με τα ανατολικά προάστια της Αθήνας.
Το Νοέμβριο του 2003, το δυτικό τμήμα από την Ελευσίνα προς τη Λεωφόρο Κηφισίας δόθηκε στην κυκλοφορία. Τον Απρίλιο του 2004, ένα μικρό τμήμα 2,5 χιλιομέτρων άνοιξε, συνδέοντας την Περιφερειακή Υμηττού με τη δυτική κατεύθυνση της Αττικής Οδού. Στις 21 Οκτωβρίου 2005 ανακοινώθηκε ένα σχέδιο επεκτάσεων που περιλαμβάνει την επέκταση της Λεωφόρου Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων νοτιοδυτικά προς τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και νοτιοανατολικά προς Λαύριο, καθώς και την επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού νότια προς Λεωφόρο Ποσειδώνος (θα συναντά την αντίστοιχη επέκταση της Λεωφόρου Ελευσίνας – Σπάτων) και ανατολικά προς Ραφήνα. Πάντως, από τα διάφορα σχέδια επέκτασης που έχουν ανακοινωθεί, το πιθανότερο να υλοποιηθεί αφορά την επέκταση μέχρι το Λαύριο και μία σήραγγα μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης.
Η Αττική Οδός θεωρείται ένας από τους πιο ασφαλείς δρόμους της Ευρώπης. Ο σχεδιασμός της έγινε με αυστηρά κριτήρια ασφαλείας, τα οποία περιλαμβάνουν ισχυρά προστατευτικά σε κάθε κατεύθυνση και αντιολισθητική άσφαλτο υψηλής ποιότητας, πυκνό φωτισμό και περίφραξη. Η Αττική Οδός διαθέτει κλειστό κύκλωμα καμερών παρακολούθησης, συνδεδεμένο με το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας, το οποίο ανιχνεύει κάθε συμβάν που λαμβάνει χώρα στον αυτοκινητόδρομο και ενημερώνει τις μονάδες παρέμβασης και συντήρησης, για να παράσχουν βοήθεια. Άλλα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας που υπάρχουν είναι:
- Αισθητήρες οδοστρώματος.
- Συστήματα μέτρησης του άνθρακα εγκατεστειμμένο στις σήραγγες.
- Σύστημα TETRA για επικοινωνία με τις μονάδες περιπολίας.
- Ηλεκτρονικοί πίνακες μεταβαλλόμενων μηνυμάτων.
- Αυτόματα συστήματα εξαερισμού σηραγγών