Σε λειτουργία συνολικά σε 70 ΔΟΥ από την ΑΑΔΕ επεκτείνεται η λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας “Τα Αιτήματά μου” με προοπτική το αμέσως προσεχές διάστημα να ενταχθεί το σύνολο των ΔΟΥ της επικράτειας.
Τι παρέχει η πλατφόρμα
Μέσω της πλατφόρμας ο φορολογούμενος ή ο εκπρόσωπός του μπορεί να υποβάλει το αίτημά του προς συγκεκριμένη Υπηρεσία της ΑΑΔΕ και για συγκεκριμένη Διαδικασία, γνωρίζοντας εκ των προτέρων τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, τα οποία μπορεί να επισυνάψει ηλεκτρονικά. Επίσης μπορεί να έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία εξέλιξης του αιτήματος από την προσωπική του «θυρίδα» λαμβάνοντάς σε αυτή και την απάντηση της Υπηρεσίας. Δείτε εδώ σε ποιες Υπηρεσίες της ΑΑΔΕ είναι δυνατή η υποβολή αιτήματος ψηφιακά μέσα από το https://myaade.gov.gr.
ΑΑΔΕ: Νέες ψηφιακές υπηρεσίες με ηλεκτρονικές υπογραφές μέσω Taxisnet
Στην απλοποίηση μαζί με τη δυνατότητα ψηφιακής υποβολής εντύπων για ακόμη τέσσερις υπηρεσίες προχώρησε η ΑΑΔΕ.
Στο πλαίσιο αυτό, έχει δημιουργήσει τέσσερις ψηφιακές φόρμες, σε μορφή επεξεργάσιμου pdf. Οι φόρμες αυτές μπορούν να αποθηκευθούν και να συμπληρωθούν απευθείας στον υπολογιστή του χρήστη, χωρίς να χρειάζεται να εκτυπωθούν και να συμπληρωθούν χειρόγραφα.
Επίσης, όταν επισυνάπτονται στην ψηφιακή πλατφόρμα «Τα Αιτήματά μου» του myAADE, στην οποία έχουν ήδη ενταχθεί οι 70 από τις 103 ΔΟΥ της χώρας, μπορούν να υποβληθούν χωρίς χειρόγραφη υπογραφή, δεδομένου ότι ο αιτών ταυτοποιείται κατά την είσοδο στην πλατφόρμα μέσω των κωδικών taxisnet.
Πρόκειται για:
- 1. Την «Αίτηση για χορήγηση αποδεικτικού ενημερότητας ή βεβαίωσης οφειλής», γνωστή και ως Α100. Αντικαθιστά το έντυπο Α9 taxis και χρησιμοποιείται, εφόσον δεν είναι εφικτή η έκδοση αποδεικτικού ενημερότητας με αυτοματοποιημένο τρόπο.
- 2. Την «Αίτηση απόδοσης τελών χαρτοσήμου, Α200, η οποία αποτελεί νέα ενοποιημένη φόρμα για την απόδοση των τελών χαρτοσήμου.
- 3. Τη «Δήλωση απόδοσης ΑΦΜ και μεταβολής ατομικών στοιχείων», Δ210. Απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, και αντικαθιστά το Μ1, ενσωματώνοντας και το Μ7, για τις περιπτώσεις, που απαιτείται η συμπλήρωσή του.
- 4. Τη «Δήλωση έναρξης, μεταβολής, διακοπής εργασιών επιχείρησης», Δ211. Απευθύνεται σε επιχειρήσεις, ενοποιεί σε ενότητες τις πληροφορίες των Μ2 έως και Μ11, δίνοντας τη δυνατότητα στους φορολογούμενους να συμπληρώνουν την ενότητα, της οποίας τα στοιχεία μεταβάλλονται.