Tο 2011 μια μετοχή της Domino’s Pizza κόστιζε λιγότερο από 30 δολάρια, αρκετά για να πάρει κανείς μερικές πίτσες και μια δίλιτρη Coca Cola. Εκείνη την εποχή η αλυσίδα ήταν στο μέσον μιας «αναμόρφωσης» του μπραντ της, καθώς είχε μόλις παραδεχτεί ότι μέχρι τότε είχε αποτύχει να παραδώσει ποιοτικό φαγητό στους πελάτες της.
Την τελευταία δεκαετία όμως, η Domino’s Pizza έχει υποστεί ίσως τη μεγαλύτερη μεταμόρφωση στον κλάδο του γρήγορου φαγητού, αν όχι στον επιχειρηματικό κόσμο των ΗΠΑ γενικότερα.
Σήμερα η αξία της μετοχής έχει εκτοξευθεί στα 480 δολάρια. Μια τέτοια τιμή θα μπορούσε άνετα να… χρηματοδοτήσει ένα ολόκληρο πάρτι με πίτσες…
Παρά τη ραγδαία πτώση που εμφάνισε στις πωλήσεις της που ήταν και η πρώτη μέσα σε 10 χρόνια, οι παλαιοί επενδυτές της έχουν βγει πολύ κερδισμένοι.
Αν είχε αγοράσει κανείς μετοχές αξίας 1000 δολαρίων στις 14 Οκτωβρίου του 2011 στην τιμή των 28,32 δολαρίων, σήμερα θα είχε σχεδόν 20.000 δολάρια, σύμφωνα με τους υπολογισμούς του CNBC. Αντιθέτως, αν είχε επενδύσει 1000 δολ. στον S&P 500 θα είχε απόδοση 343% και θα είχε αποκομίσει (μόλις, συγκριτικά με την Domino’s) 4.340 δολ.
Στις αρχές του 2009 η μετοχή της αλυσίδας ήταν κάτω από τα 10 δολάρια και οι πωλήσεις της ήταν πολύ αδύναμες επί σειρά ετών. Με τον ερχομό όμως του νέου της CEO, Πάτρικ Ντόιλ, το πρόσωπο της εταιρείας άλλαξε. Κατ’ αρχάς βελτίωσε την ποιότητα του φαγητού, χρησιμοποίησε το μάρκετινγκ για να παραδεχτεί τις αστοχίες της και να δώσει έμφαση στη σημαντική βελτίωση των νέων τη συνταγών, σχεδόν κορόιδευαν την εταιρεία τους σε διαφημιστικά σποτ στην τηλεόραση κι αυτό είχε ανταπόκριση, όπως φαίνεται, στο κοινό.
Επίσης, μαζί με τα Starbucks και την Panera, ψηφιοποίησε τις λειτουργίες της, έφτιαξε τον σάιτ της και την εφαρμογή της και κάλεσε το κοινό να κάνει τις παραγγελίες του σε online πλατφόρμες, ώστε τα καταστήματά της να λειτουργούν πιο αποδοτικά. Επίσης διπλασίασε τα δρομολόγια για ντελίβερι και κάπως έτσι έγινε η κυρίαρχος του παιχνιδιού ως κορυφαία αμερικανική operator στον κλάδο της πίτσας παγκοσμίως.