Κόσμος

Squid Game: Πινακίδα σε δρόμο δημιουργεί πανικό στα social media

Squid Game: Έχει καταφέρει να κατακτήσει τον κόσμο μέσα σε λίγες μόνο μέρες μετά την κυκλοφορία της. Η κορεάτικη σειρά έχει γίνει viral και διεκδικεί τον τίτλο της δημοφιλέστερης σειρά όλων των εποχών. Αυτό αποδεικνύει και ο πανικός που προκάλεσε μια πινακίδα σε δρόμο του Λονδίνου, που πολλοί χρήστες των social media την συνέδεσαν με το δυστοπικό δράμα.

Αρκετοί fans του Squid Game που έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο στο Netflix  φαίνεται πως έχουν αναπτύξει μια εμμονή με λεπτομέρειες γύρω από τη σειρά, αναζητώντας συνεχώς νέες πληροφορίες. Μία πινακίδα λοιπόν σε ένα δρόμο έξω από το Λονδίνο έκανε κάποιους να πιστέψουν ότι δείχνει την κατεύθυνση για το σκηνικό που γυρίζεται το Squid Game.

Η πινακίδα, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Daily Mail, βρίσκεται κατά μήκος της εθνικής οδού Μ4 κοντά στο Slough, περίπου 25 μίλια δυτικά του Λονδίνου και είχε τα περιγράμματα ενός τριγώνου, ενός τετραγώνου και ενός κύκλου, μαζί με ένα βέλος που υποδεικνύει την επόμενη έξοδο.

Το τρίγωνο, το τετράγωνο και ο κύκλος εμφανίζονται στο Squid Game και μάλιστα είναι σήμα κατατεθέν της σειράς. Σε συνδυασμό λοιπόν με την ασάφεια της πινακίδας και την φρενίτιδα των fans, ξεκίνησε μια μεγάλη συζήτηση στα social media.

Η απάντηση της αστυνομίας

Η αστυνομία της κοιλάδας του Τάμεση στο Ηνωμένο Βασίλειο έγραψε στο Twitter αυτήν την εβδομάδα για να διαβεβαιώσει τους οδηγούς ότι η πινακίδα δεν θα τους οδηγούσε στο Squid Game. Η πινακίδα, που αποτελείται από τρία σχήματα, στην πραγματικότητα εγκαταστάθηκε για να ενημερώσει τους οδηγούς για μια εκτροπή της διαδρομής τους ενώ πραγματοποιούνταν εργασίες οδοποιίας.

Netflix με μια ματιά

  • H Netflix είναι αμερικανική πολυεθνική εταιρεία
  • Ιδρύθηκε το 1997 από τον Μαρκ Ράντολφ και τον Ριντ Χέιστινγκς
  • Τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται στο Λος Γκάτος, στην Καλιφόρνια
  • Έχει γραφεία και στην Ολλανδία, τη Βραζιλία, την Ινδία, την Ιαπωνία και την Κορέα
  • Εισήλθε στη βιομηχανία παραγωγής περιεχομένου το 2013
  • Το ντεμπούτο της έγινε με τη σειρά “House of Cards”
  • Στην αρχή η υπηρεσία ήταν διαθέσιμη μόνο στις πολιτείες των ΗΠΑ
  • Από τον Δεκέμβριο του 2018, υποστηρίζει επίσημα 22 γλώσσες
  • Το λογότυπο έχει αλλάξει δύο φορές από το 2000 έως σήμερα