Στην υιοθέτηση μίας νέας προσέγγισης αναφορικά με τις ημέρες εργασίας προχώρησε μία εταιρεία στην Ινδία, με σκοπό την προσέλκυση καταρτισμένου εργατικού δυναμικού στους κόλπους της.
Η εταιρεία ακολουθεί την τάση που επικρατεί στην Ινδία αυτή την περίοδο, με τις εταιρείες να προσφέρουν δυνατότητες, όπως περισσότερες ημέρες αδείας και γονική άδεια ανεξαρτήτως φύλου, σε προσπάθειά τους να προσελκύσουν περισσότερους αποφοίτους και επαγγελματίες.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η νεοφυής εταιρεία, Slice, στο Μπανγκαλόρ, δοκιμάζει μία περισσότερο «ακραία» λύση, προσφέροντας στους νεοπροσληφθέντες τη δυνατότητα τριήμερης εργασίας με τον μισθό τους στο 80% της τωρινής αγοραίας τιμής, δίνοντάς τους, έτσι, τον χρόνο και τη δυνατότητα να ασχολούνται περισσότερο και με τα ενδιαφέροντά τους.
Με τους παγκόσμιους επενδυτές να ασκούν πιέσεις στις νεοφυείς εταιρείες της Ινδίας, επενδύοντας δισεκατομμύρια δολάρια, για να αυξήσουν το προσωπικό τους και να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες, ξέσπασε, παράλληλα, σημαντική κρίση έλλειψης ταλέντων, με τους κολοσσούς της Silicon Valley, τους παγκόσμιους εμπόρους λιανικής και τα τεχνολογικά κέντρα της Wall Street να αγωνίζονται για μηχανικούς και νέο προσωπικό στον τομέα της σχεδίασης προϊόντων, σε μία εποχή ταχείας ανάπτυξης των νεοφυών στον τομέα της τεχνολογίας.
Η Slice ποντάρει στο ότι η νέα της προσέγγιση θα της δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεται, επιτυγχάνοντας τον στόχο της να προσλάβει 1.000 μηχανικούς και διευθυντές προϊόντων, εντός των επόμενων τριών ετών.
Η προσπάθεια των εταιρειών να μειώσουν τις ημέρες εργασίας δεν αποτελεί νέο φαινόμενο. Ήδη, από το 1926, ο ο Χένρι Φορντ υιοθέτησε το μοντέλο της πενθήμερης εβδομάδας εργασίας, αντί των έξι ημερών, αφού συνειδητοποίησε ότι κάτι τέτοιο δεν θα επηρέαζε την παραγωγικότητα, ενώ, αρκετές εταιρείες έχουν πειραματιστεί με το μοντέλο των τεσσάρων ημερών εργασίας, χωρίς, ωστόσο, να προβούν στην υιοθέτησή του.