Προσπαθώντας να ανατρέψει ένα πρόστιμο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ύψους $5 δισεκατομμυρίων, η Google προσπάθησε να πείσει το δικαστήριο πως η χρήση της δικής της μηχανής αναζήτησης είναι θέμα επιλογής των χρηστών και όχι εξαναγκασμού. Για να το καταφέρει αυτό, έφερε ως επιχείρημα το γεγονός πως ο νούμερο ένα όρος αναζήτησης στην ανταγωνιστική πλατφόρμα Bing, ήταν η Google και μάλιστα με διαφορά.
Τα δεδομένα που επικαλέστηκε βασίστηκαν στα στατιστικά της εταιρίας SEO, Ahrefs, σύμφωνα με τα οποία ο όρος “Google” βρίσκεται στην κορυφή των αναζητήσεων στο Bing search παγκοσμίως. Ακολουθούν το YouTube, το Facebook, το Gmail και άλλα, όμως η Google προηγείται με 5 εκατομμύρια αναζητήσεις παραπάνω από το δεύτερο.
Ένα άλλο ενδιαφέρον στατιστικό είναι πως η ίδια ονομασία της μηχανής αναζήτησης “Bing” είναι στη δέκατη θέση των αναζητήσεων. Μία εξήγηση είναι πως το Bing search είναι ενσωματωμένο στη μπάρα αναζήτησης του Start Menu και έτσι οι χρήστες πληκτρολογούν “Bing” για να τους ανοίξει η μηχανή αναζήτησης ώστε μετά να αναζητήσουν αυτό που πραγματικά θέλουν.
Όταν ζητήθηκε από τη Microsoft να επιβεβαιώσει ποιος είναι ο όρος με τις περισσότερες αναζητήσεις, είπε πως δεν έχει κάτι να μοιραστεί δημόσια, ενώ ούτε η Google σχολίασε το δημοσίευμα.