Πως Να

Linkedin: Πως να βελτιώσετε το επαγγελματικό προφίλ

Linkedin: Είναι ένα από τα μεγαλύτερα επαγγελματικά δίκτυα και χρησιμοποιείται, τόσο από επιχειρηματίες όσο και από εργαζόμενους.

Το LinkedIn είναι το μεγαλύτερο επαγγελματικό δίκτυο και χρησιμοποιείται συστηματικά από 722 εκατομμύρια χρήστες.Ένα ολοκληρωμένο LinkedIn προφίλ προσφέρει 70% περισσότερες πιθανότητες να κερδίσουμε την προσοχή μιας εταιρείας για την οποία ενδιαφερόμαστε και να ενταχθούμε στο δυναμικό της.

Σε όποιο στάδιο της καριέρας μας και αν βρισκόμαστε, ο ρόλος του LinkedIn παραμένει το ίδιο σημαντικός. Είτε είμαστε σε διαδικασία αναζήτησης νέας θέσης, είτε αναζητάμε νέες ευκαιρίες, το προφίλ μας στο LinkedIn χρειάζεται να είναι σωστά δομημένο. Δείτε παρακάτω 4 τρόπους για να ξεχωρίσει το δικό σας προφίλ.

1. Linkedin εκπαίδευση

Στη σύγχρονη αγορά εργασίας η διαρκής εκπαίδευση είναι σημαντικός παράγοντας αξιολόγησης ενός υποψηφίου. Σιγουρέψου ότι μέσα στον ενθουσιασμό και τη βιασύνη έχεις συμπληρώσει σωστά το πεδίο της εκπαίδευσης στο LinkedIn. Είναι σημαντικό να προσθέτεις κάθε νέα πληροφορία σχετικά με πτυχία ή πιστοποιήσεις που αποκτάς. Αυτό αποδεικνύει πως είσαι ένας άνθρωπος που ενδιαφέρεται πραγματικά για την προσωπική του εξέλιξη και επιμόρφωση.

LinkedIn επιτεύγματα

Στο κομμάτι των accomplishments συμπεριλαμβάνονται οι ξένες γλώσσες και τα projects που έχεις ολοκληρώσει. Πρόσθεσε κάθε επιπλέον πληροφορία σε αυτά τα πεδία για να ενδυναμώσεις την αξία του προφίλ σου. Ακόμα και οι διαδικτυακές εκπαιδεύσεις θεωρούνται πολύτιμα προσόντα σε αρκετούς τομείς της αγοράς.

LinkedIn Certifications

Το LinkedIn έχει προβλέψει να υπάρχει πεδίο δήλωσης όλων των τίτλων σπουδών ή εκπαιδεύσεων στο τμήμα Licenses & Certifications. Επιπλέον το LinkedIn παρέχει μια σειρά online εκπαιδευτικών προγραμμάτων, τα οποία μόλις αποκτηθούν μπορούν να εμφανιστούν αυτόματα στο προφίλ σου.

Σε περίπτωση που αυτή την περίοδο δεν έχεις κάτι να συμπληρώσεις σε αυτά τα πεδία, δε σημαίνει οτι δε θα έχεις στο μέλλον την ευκαιρία. Το προφίλ σου στο LinkedIn θα αλλάζει και θα μεγαλώνει μαζί με εσένα και ανάλογα θα συμπληρώνεις τα σχετικά πεδία.

2. Τα έξτρα πεδία του προφίλ

Κάθε πεδίο που συμπληρώνεις κάνει το προφίλ σου πιο δυνατό μέσα στο LinkedIn περιβάλλον και στα μάτια των δυνητικών εργοδοτών. Όλες οι λεπτομέρειες φωτίζουν και μια διαφορετική πτυχή του ανθρώπου που έχει ένα ενεργό προφίλ. Αφιέρωσε μια επιπλέον ώρα και κάλυψε όσα περισσότερα πεδία μπορείς. Από καιρό σε καιρό μπορείς να κάνεις ένα γρήγορο φρεσκάρισμα και να ανανεώνεις τις πληροφορίες που πιθανόν να έχουν αλλάξει. Να θυμάσαι ότι:

  • Τα skills αφορούν τις δεξιότητες που έχεις καθώς σε αυτά δεχόμαστε endorsements από ανθρώπους που γνωρίζουμε. Μην ντραπείς να ζητήσεις από συνεργάτες ή ευχαριστημένους πελάτες να σου γράψουν μια θετική αξιολόγηση. Μετράει πολύ στην αξιοπιστία που θες να χτίσεις.
  • Τα publications μπορούν να φιλοξενήσουν μελέτες, έρευνες, βιβλία ή άρθρα, που είτε είναι δικά σου είτε έχεις συμμετάσχει στην ομάδα σύνταξης.
  • Τα interests σου δίνουν την ευκαιρία να προσθέσεις τα προσωπικά σου ενδιαφέροντα ή και τα χόμπι σου.
  • Το volunteering είναι ο χώρος για να αναδείξεις όλο το φάσμα εθελοντικής εργασίας που έχεις προσφέρει.

Στο LinkedIn Pulse μπορείς να δημοσιεύεις άρθρα που αφορούν την ειδικότητά σου και να ξεχωρίζεις. Κάθε άρθρο μπορεί να σε φέρει ένα βήμα πιο κοντά στην εταιρεία που στοχεύεις, ενώ παράλληλα σε βοηθάει να καθιερωθείς ως ειδικός στον τομέα σου.

3. LINKEDIN Προφίλ και SEO: Λειτουργούν ως πρόσθετο

Τα πεδία που θα συμπληρώσεις, λειτουργούν και ως φίλτρα Search Engine Optimization (SEO) κατάταξης, εντός και εκτός του LinkedIn. Το προφίλ σου μπορεί να εμφανιστεί στα σωστά μάτια μέσα στο LinkedIn, αλλά και μέσα στις απαντήσεις στο Google Search για στοχευμένες αναζητήσεις. Αν δηλαδή κάποιος ψάχνει για Social Media Manager στο Google Search θα λάβει απαντήσεις και από το LinkedIn, ακόμα και αν ο άνθρωπος που κάνει την αναζήτηση δεν έχει δικό του λογαριασμό στο LinkedIn.

Χρησιμοποίησε λοιπόν όλες τις βασικές λέξεις κλειδιά στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες που έχεις αναλάβει γιατί λειτουργούν ως SEO φίλτρα αξιολόγησης. Αν δεν υπάρχουν τέτοιες λέξεις-κλειδιά, που να περιγράφουν κάποιο συγκεκριμένο προσόν, στο προφίλ σου, τότε ακόμη και εάν υπάρχει μεγάλη ζήτηση στην αγορά, το προφίλ σου είναι πιθανόν να μην εμφανιστεί στις στοχευμένες αναζητήσεις γύρω από αυτό.

4. Προφίλ και βιογραφικό

Η κάθε νέα θέση είναι μια νέα ευκαιρία για να προσθέσεις αξία στο βιογραφικό σου και το πεδίο της περιγραφής είναι το ιδανικό σημείο για να εκμεταλλευτείς αυτή την δυνατότητα. Όμως να θυμάσαι πως ό,τι γράφεις στο ψηφιακό σου LinkedIn προφίλ χρειάζεται να συμβαδίζει και με το τυπωμένο βιογραφικό που θα δώσεις, όταν σου το ζητήσουν. To LinkedIn λειτουργεί συμπληρωματικά και δεν αντικαθιστά τη χρήση και την αξία ενός βιογραφικού.

Αν κρατάς ενημερωμένα ταυτόχρονα το προφίλ σου στο LinkedIn και το βιογραφικό σου, τότε θα κερδίσεις επιπλέον πόντους εκτίμησης από το τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού των εταιρειών. Οι αστοχίες ή οι ανακρίβειες γίνονται εύκολα αντιληπτές όταν το βιογραφικό σου δίνει διαφορετικές πληροφορίες από αυτές που έχεις στο ψηφιακό σου προφίλ στο LinkedIn.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο