Τεχνολογία

Youtube αλλαγή: Τέλος τα fake news για τα εμβόλια

Youtube αλλαγή: Η γνωστή πλατφόρμα streming βάζει τέλος σε όσους παραπληροφορούν τον κόσμο για τα εγκεκριμένα εμβόλια.

Το YouTube μεγαλώνει ραγδαία και φέρνει μία νέα αλλαγή για τους χρήστες του. Η αλλαγή αυτή έχει να κάνει κυρίως με την παραπληροφόρηση που υπάρχει σχετικά με τα εμβόλια κατά του κορωνοϊού, ενώ η πλατφόρμα είναι έτοιμη για την επιβολή μπλόκου.

Πιο συγκεκριμένα, μπλόκο στην παραπληροφόρηση για εγκεκριμένα εμβόλια κι άλλων ασθενειών εκτός από την Covid-19 επιχειρεί να βάλει το YouTube, απομακρύνοντας από την πλατφόρμα του ακόμα και τα προφίλ αμερικανών πολιτικών που κατηγορούνται για fake news.

Τι ακριβώς ισχύει με την νέα αλλαγή

Η εξέλιξη έρχεται την ώρα που η μητρική εταιρεία Google και άλλοι γίγαντες του Διαδικτύου δέχονται βροχή επικρίσεων για την αποτυχία τους να φρενάρουν την παραπληροφόρηση για την πανδημία. Όπως ανέφερε πρώτη η Washington Post, το YouTube θα επιβάλει φραγή στους λογαριασμούς του πολιτικού Ρόμπερτ Κένεντι του νεότερου και του «εναλλακτικού θεραπευτή» Τζόζεφ Μέρκολα, οι οποίοι κατηγορούνται από ειδικούς ότι έσπειραν το σπόρο του σκεπτικισμού για τα εμβόλια της Covid-19.

Με ανάρτησή του σε εταιρικό ιστολόγιο, ο αντιπρόεδρος του YouTube για θέματα ασφάλειας, Ματ Χάρπιν, δήλωσε πως μέχρι σήμερα η εταιρεία δεν λάμβανε μέτρα για άλλα εμβόλια επειδή εστιαζόταν σε θέματα παραπληροφόρησης για την πανδημία. «Η ανάπτυξη ισχυρών πολιτικών απαιτεί χρόνο» δήλωσε. «Θέλαμε να θέσουμε σε εφαρμογή μια πολιτική που καλύπτει τα πάντα, η οποία θα μπορεί να εφαρμοστεί με συστηματικότητα και θα απαντά επαρκώς στις προκλήσεις».

Νέο ρεκόρ εσόδων για την Υoutube

Είναι περιττό να αναφερθεί ότι το YouTube είναι η μεγαλύτερη online πλατφόρμα διακίνησης video, αλλά ο ρυθμός με τον οποίο μεγαλώνει είναι τέτοιος που εκτιμάται ότι θα καταφέρει να ξεπεράσει σε έσοδα μέσα στο 2021 ακόμα και μία από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες video streaming, όπως είναι το Netflix.

Στο πλαίσιο των ανακοινώσεων των αποτελεσμάτων της Alphabet, το YouTube έφερε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 έσοδα της τάξης των 6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σημειώνοντας αύξηση σε ποσοστό 49% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Εάν θέλει κανείς να πραγματοποιήσει σύγκριση με το Netflix θα παρατηρήσει ότι εκεί έχουμε άνοδο στο τρίμηνο 24%, με τους αναλυτές της αγοράς να θεωρούν ότι στο επόμενο τρίμηνο αυτό το ποσοστό θα γίνει 19% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο την περασμένη χρονιά. Οι αναλύσεις δείχνουν ότι το Netflix θα φέρει έσοδα 29.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2021, με το YouTube να κόβει το νήμα τη φετινή χρονιά με έσοδα μεταξύ των 29 και 30 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος.