Οικονομία

Μπρατάκος: Δημιουργείται εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας για τις επιχειρήσεις Αθήνας και Μόσχας

Μπρατάκος: Την αισιοδοξία του ότι δημιουργείται εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας ανάμεσα σε επιχειρήσεις Αθήνας και Μόσχας επεσήμανε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Μπρατάκος σε συνάντηση του με πενταμελή κυβερνητική αντιπροσωπεία από τη Μόσχα.

Την αισιοδοξία του ότι δημιουργείται εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας ανάμεσα σε επιχειρήσεις Αθήνας και Μόσχας επεσήμανε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών κ. Γιάννης Μπρατάκος σε συνάντηση του με πενταμελή κυβερνητική αντιπροσωπεία από τη Μόσχα.

Τι συζητήθηκε

Η αντιπροσωπεία επισκέφθηκε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών όπου συζητήθηκαν οι στόχοι και οι προτεραιότητες των επιμελητηρίων, σχετικά με την τόνωση των διμερών επιχειρηματικών σχέσεων.

Τι δήλωσε ο κ. Γιάννης Μπρατάκος

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ σημείωσε ότι «πάνω σε αυτές τις ισχυρές βάσεις, οφείλουμε να επιδιώξουμε σήμερα την περαιτέρω εμβάθυνση και διεύρυνση των διμερών οικονομικών σχέσεων», υπογραμμίζοντας ότι η γρήγορη ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας, το αναμενόμενο άλμα ανάπτυξης 5,9% και η ανοδική πορεία των δεικτών των επενδύσεων, των εξαγωγών, της μεταποίησης και της βιομηχανικής παραγωγής, σε συνδυασμό με τους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και τις ευνοϊκές για την επιχειρηματικότητα κυβερνητικές παρεμβάσεις, δημιουργούν εξαιρετικές προοπτικές συνεργασίας μεταξύ των επιχειρήσεων της Αθήνας και της Μόσχας.

Συνεργασία μεταξύ επιχειρήσεων Ελλάδας και Ρωσίας

Για εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων Ελλάδας και Ρωσίας έκανε λόγο ο κ. Γιάννης Μπρατάκος: «Είμαστε εδώ για να δουλέψουμε από κοινού με την κυβέρνηση της Μόσχας και τους επιχειρηματικούς φορείς της πόλης. Για να αναδείξουμε νέα πεδία συνεργασίας. Να δημιουργήσουμε νέους μηχανισμούς πληροφόρησης, δικτύωσης και υποστήριξης των επιχειρηματικών επαφών. Να συμβάλουμε στην υπέρβαση τυχόν εμποδίων. Και να βοηθήσουμε στην εξεύρεση συνεργατών, στην κατανόηση των διαδικασιών εισόδου, αλλά και των επιχειρηματικών πρακτικών, των καταναλωτικών συμπεριφορών σε κάθε αγορά.»