Ελεύθερα αφέθηκαν τα πέντε άτομα που είχαν συλληφθεί χθες το απόγευμα από την Αστυνομία στην Πάτρα, για τον τραυματισμό ενός ανήλικου, την στιγμή που παρακολουθούσε αγώνες κάρτ. Τα τέσσερα μέλη της οργανωτικής επιτροπής των αγώνων και ο οδηγός του αυτοκινήτου που φέρεται να τραυμάτισε τον ανήλικο, οδηγήθηκαν σήμερα το μεσημέρι στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών και έπειτα από λίγη ώρα αφέθησαν ελεύθεροι, με εντολή του εισαγγελικού λειτουργού.
Πάτρα: Τι αναφέρει ο συνήγορος υπεράσπισης ενός εκ των κατηγορουμένων
Σύμφωνα με τον συνήγορο ενός εκ των πέντε, Τάκη Παπαδόπουλο, «διετάχθη περαιτέρω προανάκριση, προκειμένου στο πλαίσιο αυτό να ληφθούν και άλλες καταθέσεις, να εξεταστεί οπτικό υλικό, καθώς και η κατάσταση του οδοστρώματος».
Παράλληλα, ανέφερε ότι «είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει ακόμα να δούμε, ώστε να “ωριμάσει” αυτή η υπόθεση και να οδηγηθεί, αν οδηγηθεί, στο ακροατήριο, αλλά αυτό που επείγει τώρα είναι η υγεία του παιδιού».
Πάτρα: «Δεν παρείχαν καμία προστασία τα προστατευτικά κιγκλιδώματα»
Συγκρατημένα αισιόδοξοι δηλώνουν οι γιατροί στην ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας για την πορεία της υγείας του 6χρονου Φώτη, ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά κατά την διάρκεια του 13ου «Patras International Circuit for Kart» όταν ένα όχημα καρτ έπεσε πάνω στα προστατευτικά κιγκλιδώματα στην οδό Μαιζώνος, σκορπώντας τον τρόμο στους θεατές.
Την ίδια ώρα το βίντεο με την σύγκρουση έχει κάνει τον γύρω του διαδικτύου, με αποτέλεσμα πολλοί να είναι αυτοί που κατακεραυνώνουν τους διοργανωτές για ελλειπή και λανθασμένα μέτρα ασφάλειας. Ανάμεσα σε αυτούς και ο Έλληνας γενικός μηχανικός ασφαλείας στο Πανεπιστήμιο του Τορίνο και πραγματογνώμονας Αντώνης Κουνζελάς, ο οποίος εξήγησε στο protothema.gr πως τα πράγματα θα ήταν χειρότερα αν έπεφταν στο κοινό τα θραύσματα από τα πλαστικά φράγματα, που διαλύθηκαν με την σύγκρουση:
«Έγιναν πολλά λάθη στη συγκεκριμένη διοργάνωση δυστυχώς. Το βασικότερο είναι τα πλαστικά φράγματα “ζέρσεϊ”, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν ως προστατευτικά. Αυτά δεν δίνουν καμία προστασία γιατί δεν είναι γι αυτή την χρήση. Αυτά είναι για να κάνεις μια αλλαγή ροής των αυτοκινήτων στο δρόμο, για να εργοτάξια και τέτοια. Είναι φτιαγμένα από πολυαιθυλένιο υψηλής πυκνότητας και δεν κάνουν γι αυτή την δουλειά. Τα θραύσματα ευτυχώς που δεν πήγαν πάνω στον κόσμο. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο θα θρηνούσαμε θύματα αυτή την στιγμή, διότι θα λειτουργούσαν ως γκιλοτίνα» σημειώνει.
«Όποια κι αν ήταν η ταχύτητα των οχημάτων αυτών δεν έπρεπε οι διοργανωτές να είχαν χρησιμοποιήσει αυτά τα φράγματα. Αυτά γεμίζουν συνήθως με νερό ή άμμο αλλά γίνονται ακόμα πιο επικίνδυνα έτσι, διότι στην περίπτωση που πέσει επάνω τους το καρτ είναι σαν να έπεσε πάνω σε τσιμέντο. Αν είχαν νερό σε μια τέτοια περίπτωση τα επόμενα αυτοκίνητα θα είχαν τον κίνδυνο να γλιστρήσουν και θα είχαμε χειρότερα αποτελέσματα» συμπληρώνει.