Η Amazon φαίνεται να θέλει να υιοθετήσει τη λογική του «βερεσέ», αφού θα σας επιτρέπει να αγοράζετε “τώρα” και να πληρώνετε αργότερα.
Amazon: Η συνεργασία που ανακοίνωσε
Όπως αναφέρει το threepixelslab, η Amazon ανακοίνωσε μια συνεργασία με την Affirm έτσι ώστε να προσφέρουν στους πελάτες τους πληρωμές μετά την αγορά προϊόντων. Στην πραγματικότητα αυτή η δυνατότητα δεν είναι αυτό που ακούγεται. Δηλαδή, δε θα πάρετε ένα προϊόν και θα το πληρώσετε όποτε θέλετε.
Ουσιαστικά η Amazon έδωσε τη δυνατότητα για πληρωμή με δόσεις. Δε γνωρίζουμε ακόμα αρκετά πράγματα για αυτή την επιλογή πληρωμής. Το μόνο που γνωρίζουμε είναι πως θα μπορείτε αποπληρώσετε το ποσό μέσα σε 3 με 48 μήνες.
Προφανώς θα υπάρχουν περιορισμοί στο περιθώριο ανάλογα το ποσό. Σίγουρα δεν είναι κάτι πρωτότυπο, όμως θα δώσει περισσότερες επιλογές πληρωμής στους πελάτες. Η συγκεκριμένη επιλογή είναι διαθέσιμη ήδη στο “μανάβικο” του Amazon.
Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η Amazon είναι μία εταιρεία – κολοσσός στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη στον κόσμο από την άποψη του κύκλου εργασιών από την πώληση αγαθών και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου και μια από τις πρώτες που βασίστηκε στο Διαδίκτυο για την παροχή των υπηρεσιών της, με γνώμονα τις πραγματικές πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών. Έδρα της είναι το Σιάτλ (Ουάσινγκτον) και ιδιοκτήτης της ο Τζεφ Μπέζος. Το αρχικό όνομα της εταιρείας ήταν Catabra.com αλλά αργότερα άλλαξε σε amazon επειδή ακουγόταν σαν την αγγλική λέξη “cadaver”, η οποία στην ελληνική γλώσσα μεταφράζεται ως πτώμα.
Δημοφιλείς μάρκες ρούχων όπως η Nike, η Under Armour και η Levi Strauss, διαθέτουν τα προϊόντα τους μέσω της Amazon πέραν των δικών τους ιστοσελίδων, αναγνωρίζοντας την υπεροχή του κολοσσού στο ηλεκτρονικό εμπόριο και παραβλέποντας τους κινδύνους που μπορεί να ελλοχεύουν από αυτήν τη συνεργασία. Διαθέτει στούντιο για φωτογραφίσεις μόδας στη Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, στο Τόκιο και στο Νέο Δελχί. Υποστηρίζει, επίσης, το βρετανικό συμβούλιο μόδας. Σύμφωνα με μελέτη της Coresight Research, η Amazon έχει ξεπεράσει τη Walmart και την Target σε πωλήσεις ρούχων στις ΗΠΑ.