Ξεκινά από την 1η Σεπτεμβρίου η σταδιακή επανασύνδεση των ταμειακών μηχανών με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και αφορά τη ηλεκτρονική διαβίβαση των δεδομένων των στοιχείων λιανικής πώλησης. Πλέον, οι αποδείξεις θα διαβιβάζονται στην ψηφιακή πλατφόρμα myDATA.
Ποιο το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της απόφασης
Θα γίνει διασύνδεση των επιχειρήσεων με βάση το ακόλουθο χρονοδιάγραμμα:
- από 01/09/2021 αυτές που βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και το φορολογικό έτος 2019, είχαν ακαθάριστα έσοδα πάνω από 100.000 Euro,
- από 01/10/2021 αυτές που βάσει ΚΑΔ, δεν επλήγησαν από την πανδημία και το φορολογικό έτος 2019, είχαν ακαθάριστα έσοδα μέχρι και 100.000 Euro και
- από 01/11/2021 οι υπόλοιπες επιχειρήσεις. Στην ίδια ημερομηνία εντάσσονται και οι επιχειρήσεις που είτε είναι υπόχρεες σε χρήση ταμειακής μηχανής (Φ.Η.Μ) , είτε χρησιμοποιούν προαιρετικά Φ.Η.Μ. και έχουν κάνει έναρξη εργασιών από 01/01/2020 έως και την 01/09/2021, καθώς και οι επιχειρήσεις που το φορολογικό έτος τους λήγει σε διαφορετική ημερομηνία της 31/12.
Ποια δεδομένα θα διαβιβάζονται
- α) Α.Φ.Μ. του εκδότη
- β) Είδος Παραστατικού λιανικής πώλησης
- γ) Αύξων αριθμός του στοιχείου λιανικής πώλησης
- δ) Ημερομηνία και ώρα έκδοσης
- ε) Συντελεστής ΦΠΑ
- στ) Συνολική αξία παραστατικού