Το Twitter ανακοινώνει διαρκώς μία νέα λειτουργία προκειμένου να κρατά το περιεχόμενο ανανεωμένο, μία από αυτές είναι και το Twitter Spaces. Μετά τις ανακοινώσεις για το «undo send», τώρα ετοιμάζει μία νέα λειτουργία που θα κάνει διαθέσιμη το επόμενο διάστημα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών. Ακόμη, ετοιμάζεται να επιβάλλει μηνιαίο τέλος σε premium περιεχόμενο του προκειμένου να αποκομίσει περισσότερα έσοδα, τόσο το ίδιο όσο και οι πιο παραγωγικοί χρήστες του.
Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση ότι το Twitter Blue βρίσκεται στα σκαριά, το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης έκανε γνωστό ότι είναι διαθέσιμο πλέον και το εργαλείο Spaces, τόσο σε web browsers κινητών όσο και υπολογιστών.
Τρεις ρόλοι για τους χρήστες
Μέσα σε ένα Twitter Space οι χρήστες θα έχουν τρεις ρόλους. Οικοδεσπότες, ομιλητές ή ακροατές. Οι οικοδεσπότες είναι τα άτομα που δημιούργησαν το χώρο και φιλοξενούν τη συζήτηση που πραγματοποιείται μέσα σε αυτόν. Μπορούν να προσκαλέσουν οποιονδήποτε να γίνει ομιλητής.
Σημειώνεται ότι οι χρήστες των Spaces θα μπορούν να προγραμματίσουν υπενθυμίσεις για τα Spaces που θέλουν να παρακολουθήσουν, ενώ συγχρόνως επωφελούνται από τις νέες λειτουργίες που ενσωματώθηκαν σχετικά με περιγραφές και υπότιτλους. Επίσης, θα μπορούν να απολαύσουν μία προεπισκόπηση του εργαλείου, βλέποντας μία περιγραφή σχετικά με το περιεχόμενο και στη συνεχεία, εφόσον το επιθυμούν, να επιλέξουν το «Join the space» για να λάβουν μέρος.
Διευκρινίζεται ότι το εργαλείο είναι πλέον διαθέσιμο για όλους τους χρήστες παρότι ήταν εξαρχής μόνο για όσους είχαν πάνω από 600 followers.
Οι νέες λειτουργίες
Μία νέα λειτουργία με την ονομασία «Super Follow», που θα επιτρέπει στους χρήστες του να χρεώνουν τους ακολούθους τους για να αποκτούν πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, το οποίο δεν θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο στους υπόλοιπους σχεδιάζει να ξεκινήσει το Twitter τους επόμενους μήνες.
Ακόμη, προχωρά το «Spaces», ανταγωνιστικό του Clubhouse, που δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να συμμετέχουν σε συνομιλίες (audio chats). Το «Twitter Spaces» βρίσκεται σε φάση ιδιωτικών δοκιμών από 1.000 χρήστες και ακόμη δεν είναι διαθέσιμο ευρύτερα για τους χρήστες.
Το Twitter αναζητά νέους τρόπους, πέρα από τη διαφήμιση, για να βγάλει περισσότερα χρήματα. Σε αυτό το πλαίσιο, όπως ανακοινώθηκε σε διαδικτυακή ενημέρωση των επενδυτών και αναλυτών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters και τους New York Times, η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης θα επιτρέπει σε ορισμένους χρήστες, π.χ. διασημότητες και επιδραστικούς χρήστες (influencers), να χρεώνουν άλλους χρήστες για έξτρα περιεχόμενο και αποκλειστικό υλικό, όπως συνδρομητικά ενημερωτικά δελτία, βίντεο, παροχή ειδικών εκπτώσεων κ.ά.