Οικονομία

Mondelez: Εξαγόρασε την Chipita έναντι 2 δισ. δολαρίων

Mondelez: Την εξαγορά της Chipita ανακοίνωσε σήμερα η Mondelez International η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των προϊόντων ζύμης σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Την εξαγορά της Chipita ανακοίνωσε σήμερα η Mondelez International η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των προϊόντων ζύμης σε Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Τι περιλαμβάνει η συμφωνία «μαμούθ»

Την εξαγορά της ελληνικής εταιρείας Chipita ανακοίνωσε ο αμερικανικός όμιλος Mondelez International, έναντι χρηματικού ποσού  2 δισ. δολαρίων, ή 1,63 δισ. ευρώ.

Τι αναφέρει η ανακοίνωση της Mondelez

H Mondelēz International ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία για την εξαγορά της Chipita, μιας εταιρείας με ηγετικό ρόλο και υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στην κατηγορία προϊόντων ζύμης και πρωινού σνακ στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Η Chipita, η οποία ιδρύθηκε στην Ελλάδα πριν από 40 χρόνια, είχε έσοδα περίπου 580 εκατομμύρια δολάρια το 2020 και διαθέτει αποδεδειγμένο ιστορικό σταθερής, αναπτυξιακής πορείας που προέρχεται από το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με κρουασάν και προϊόντα ζύμης, συμπεριλαμβανομένων των 7Days, Chipicao και Fineti. Η Chipita ήταν στην πρώτη γραμμή της εξέλιξης και της ανάπτυξης σε αυτόν τον τομέα σε πολλές χώρες, λόγω της ισχυρής καινοτομίας της και των δυνατοτήτων παραγωγής που διαθέτει.

«Καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Mondelēz International τα γευστικά προϊόντα ζύμης της Chipita τα οποία δίνουν περαιτέρω ώθηση στη στρατηγική μας για να γίνουμε ένας παγκόσμιος ηγέτης στην ευρύτερη κατηγορία των σνακ», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Τα εμβληματικά brands και η σημαντική παρουσία της Chipita σε τόσες πολλές ελκυστικές αγορές αποτελούν ένα ισχυρό στρατηγικό συμπλήρωμα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο μας και στις μελλοντικές μας φιλοδοξίες για ανάπτυξη στην Ευρώπη και πέραν αυτής».

Τα προϊόντα της Chipita, που παράγονται σε 13 εργοστάσια και πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες, προσεγγίζουν δύο δισεκατομμύρια καταναλωτών. Η εξαγορά θα δώσει τη δυνατότητα στη Mondelēz International να προσφέρει στους καταναλωτές ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων αρτοποιίας, όπως μπισκότα, κέικ και, τώρα για πρώτη φορά, προϊόντα ζύμης και να καλύψει την αυξανόμενη καταναλωτική ζήτηση για αυτό το κομμάτι της αγοράς. Σημειώνεται ότι τα προϊόντα της Chipita, που παράγονται σε 13 εργοστάσια και πωλούνται σε περισσότερες από 50 χώρες, προσεγγίζουν δύο δισεκατομμύρια καταναλωτών.