Στο πένθος έχει βυθιστεί το ισπανικό ποδόσφαιρο, από την είδηση πως ο παλαίμαχος γκολκίπερ της Μπαρτσελόνα, Αρνάου Φράντσεσκ πέθανε αιφνιδίως και από αδιευκρίνιστα αίτια.
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός θρήνησε τις προηγούμενες μέρες την απώλεια του Murray Walker, ενώ στην Ελλάδα σκοτώθηκε ο Γεράσιμος Φιλιππάτος σε δοκιμές αγώνα Dragster.
Αρνάου Φράντσεσκ: Η καριέρα του
Ο 46χρονος αγωνίστηκε στους «μπλαουγκράνα» την τριετία 1998-2001, ενώ κρέμασε τα γάντια το 2011, με τον τελευταίο σταθμό της καριέρας του να είναι η Μάλαγα, στην οποία αγωνίστηκε για μία δεκαετία και μέχρι πρότινος διατελούσε αθλητικός διευθυντής της Οβιέδο.
Η Μπαρτσελόνα αναμένεται να τιμήσει τον πρώην τερματοφύλακά της στο ματς απέναντι στην Εϊμπάρ απόψε γιοα την τελευταία αγωνιστική της La Liga.
Η απώλεια του Murray Walker
Φτωχότερος είναι ο κόσμος της F1 μετά το θάνατο του Murray Walker, ο οποίος απεβίωσε χθες σε ηλικία 97 ετών Ο Murray Walker υπήρξε η φωνή της Formula 1 για δεκαετίες. Από τη δεκαετία του ’50 σχολίαζε αγώνες F1 κι όχι μόνο, ενώ επί 3 δεκαετίες βρισκόταν στο μικρόφωνο του BBC και του iTV στις επίσημες μεταδόσεις των Grand Prix. O θρυλικός εκφωνητής έφυγε περίπου δύο μήνες πριν την εκκίνηση του νέου πρωταθήματος.
Η Λέσχη Οδηγών Αγώνων της Μ. Βρετανίας εξέδωσε ανακοίνωση για τον χαμό του: «Με μεγάλη μας λύπη σας ενημερώνουμε για τον θάνατο του Μέλους του BRDC, Murray Walker. Ήταν ένας φίλος, ένας πραγματικός θρύλος του μηχανοκίνητου αθλητισμού, και ο πιο αγαπημένος σχολιαστής του έθνους. Ευχαριστούμε τον Murray για όσα έκανε για την κοινότητά μας. Αναπάυσου εν ειρήνη, φίλε μας».
Το ατύχημα του Γεράσιμου Φιλιππάτου
Σοκ έχει προκαλέσει στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού η είδηση του θανάσιμου τραυματισμού του οδηγού αγώνων Dragster Γεράσιμου Φιλιππάτου ο οποίος συμμετείχε στον συγκεκριμένο θεσμό με ένα από τα γρηγορότερα Nissan GT-R στη Γηραιά Ήπειρο.
Κατά τη διάρκεια δοκιμών του πρώτου πρωταθληματικού αγώνα Dragster στο Αγρίνιο ο οδηγός έχασε τον έλεγχο του οχήματός του με αποτέλεσμα να συμβεί το μοιραίο. Σύμφωνα με παρευρισκομένους, ο αθλητής ξεκίνησε την προσπάθεια χρονομέτρησης με το αγωνιστικό του όχημα πολύ καλά, ωστόσο στα 300 περίπου μέτρα το GT-R (εκείνη την ώρα στο κοντέρ είχε σχεδόν 270χλμ./ώρα) άρχισε να χάνει την πρόσφυση από τους πίσω τροχούς. Όλα έγιναν τόσο γρήγορα που ο Γεράσιμος Φιλιππάτος δεν πρόλαβε να αντιδράσει καθώς σε κλάσματα του δευτερολέπτου το αυτοκίνητο βρέθηκε εκτός πίστας και μετά από αρκετές τούμπες, σταμάτησε η ξέφρενη πορεία του.