Μία νέα αλλαγή πρόκειται να κάνει το Twitter προσθέτοντας μία συνδρομητική υπηρεσία προς τους χρήστες. Η γνωστή πλατφόρμα ανακοινώνει διαρκώς μία νέα λειτουργία προκειμένου να κρατά το περιεχόμενο ανανεωμένο. Μετά τις ανακοινώσεις για το «undo send», τώρα ετοιμάζει μία νέα λειτουργία που θα κάνει διαθέσιμη το επόμενο διάστημα σε περιορισμένο αριθμό χρηστών.
Πιο συγκεκριμένα, τo Twitter εξετάζει το ενδεχόμενο λανσαρίσματος μιας συνδρομητικής υπηρεσίας ονόματι Twitter Blue, σύμφωνα με κάποια χαρακτηριστικά/ λειτουργίες της εφαρμογής που ανακάλυψε ανεξάρτητη ερευνήτρια.
Η νέα υπηρεσία
Όπως γράφει ο Guardian, η Τζέιν Μαντσούν Γουόνγκ, που έχει γίνει γνωστή ανακαλύπτοντας επερχόμενα χαρακτηριστικά/ λειτουργίες δημοφιλών εφαρμογών, κοινοποίησε screenshots της υπηρεσίας, που φαίνεται να κοστολογείται στα 2,99 δολάρια τον μήνα.
Μεταξύ των σχεδιαζόμενων λειτουργιών περιλαμβάνεται η δυνατότητα για save και οργάνωση tweets σε συλλογές. Επίσης, θα υπάρχει και κουμπί «undo tweet», αντίστοιχο αυτών σε υπηρεσίες email όπως το Gmail, που θα επιτρέπει σε χρήστες να εμποδίσουν την αποστολή ενός tweet δευτερόλεπτα μετά την ανάρτησή του.
Το Twitter προσανατολίζεται σε αυτή την κατεύθυνση εδώ και μερικούς μήνες: Τον Ιανουάριο η εταιρεία αγόρασε τη Revue, πάροχο newsletter. Νωρίτερα μέσα στον μήνα απέκτησε τη Scroll, μια συνδρομητική υπηρεσία που αφαιρεί τις διαφημίσεις από τις ενημερωτικές ιστοσελίδες. Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Scroll, Τόνι Χέιλ, επιβεβαίωσε όταν έγινε η εξαγορά, πως σχέδιο ήταν η ενσωμάτωση σε ένα ευρύτερο συνδρομητικό πλαίσιο του Twitter αργότερα μέσα στο έτος.
Η συμφωνία Scroll – Twitter
Το Twitter εργάζεται για να προσφέρει νέους τύπους περιεχομένου στον ιστότοπό του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στους οποίους συμπεριλαμβάνεται ο ήχος και το περιεχόμενο μεγάλου μήκους, αφότου απόκτησε προηγουμένως την πλατφόρμα ενημερωτικών δελτίων Revue.
Η συμφωνία με τη Scroll θα βοηθήσει το Twitter να δημιουργήσει μια δυνατότητα συνδρομής, όπως το να επιτρέψει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε premium λειτουργίες από ειδησεογραφικά πρακτορεία ή σε ένα ενημερωτικό δελτίο του Revue, πρόσθεσε το Twitter.
Twitter αλλαγές: Μηνιαίο τέλος
Οι ενδιαφερόμενοι χρήστες-ακόλουθοι θα πληρώνουν ένα μηνιαίο συνδρομητικό τέλος για να έχουν πρόσβαση σε αυτό το περιεχόμενο, που δεν θα βλέπουν οι μη συνδρομητές ακόλουθοι. Το Twitter δεν αποκάλυψε ποιο ποσοστό από το συνδρομητικό τέλος θα κρατά για τον εαυτό του.
Όμως, γνωστοποίησε ότι θέτει ως στόχο το 2023 τα συνολικά έσοδά του να ξεπεράσουν τα 7,5 δισεκατομμύρια δολάρια, υπερδιπλάσια σε σχέση με τα έσοδα 3,7 δισ. δολ. το 2020. Στοχεύει, επίσης, έως το 2023 να φθάσει -από περίπου 192 εκατομμύρια που είναι σήμερα- τους 315 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες που βλέπουν διαφημίσεις, άρα αποφέρουν έσοδα στην πλατφόρμα.