Τεχνολογία

Facebook αλλαγές: Νέα λειτουργία για τις ειδήσεις

Facebook αλλαγές: Η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζει να προσθέτει νέες λειτουργίες που βοηθούν τον χρήστη.

Νέες αλλαγές ετοιμάζει το Facebook για τους χρήστες που κοινοποιούν άρθρα. Αξίζει να υπενθυμιστεί πως το Facebook ετοιμάζεται να πάρει μέτρα για την παραπληροφόρηση. Να θυμίσουμε ότι το Twitter είχε αγοράσει την υπηρεσία ειδήσεων scroll προκειμένου να μπορέσει να περιορίσει τα fake news.

Πιο συγκεκριμένα, η γνωστή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης προειδοποιεί τους χρήστες όταν αυτοί επιθυμούν να κάνουν share ένα άρθρο. Ο λόγος της νέας αλλαγής είναι προκειμένου να περιοριστεί η παραπληροφόρηση.

H νέα λειτουργία του Facebook

Στο Twitter υπάρχει μία ειδική υπενθύμιση που σου λέει ότι θα πρέπει να έχεις διαβάσει ένα post προτού να σπεύσεις να το μοιραστείς με άλλους. Στο κάτω-κάτω, δικό σου είναι το προφίλ, τα όσα ανεβάζεις μέσω αυτού θα πρέπει να ταιριάζουν με τα πιστεύω σου και τις απόψεις σου, έτσι δεν είναι;

Το Facebook δοκιμάζει ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό, όπου μία υπενθύμιση προκύπτει στην οθόνη, όταν κάποιος πάει να μοιραστεί ένα post, χωρίς να έχει μπει στον κόπο να το ανοίξει και να το διαβάσει πρώτα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα υπάρχει κάποια απαγόρευση στη δημοσίευση, απλώς και μόνο μία υπενθύμιση για να ξέρεις τι ανεβάζεις.

Οι νέοι κανόνες

Συγκεκριμένα, αν κάποιος επιχειρήσει να μοιραστεί ένα άρθρο στο Facebook, το οποίο δεν έχει διαβάσει ο ίδιος, θα του εμφανιστεί μία ειδοποίηση η οποία θα τον προτρέπει πρώτα να το διαβάσει και αφού συμφωνεί με το περιεχόμενο να κάνει την κοινοποίηση. Σημειώνεται πως η διαδικασία αυτή δεν είναι υποχρεωτική άρα ο χρήστης μπορεί να κάνει το share του ακόμη κι αν δεν διαβάσει τελικά το άρθρο.

Η απόφαση για την ειδοποίηση αυτή ελήφθη από την πλατφόρμα σε μια προσπάθεια να μπει τέλος στις αναληθείς ή τροποποιημένες πληροφορίες, αφού πολύ συχνά οι χρήστες κοινοποιούν περιεχόμενα κρίνοντας μόνο από τον τίτλο και όχι από το περιεχόμενο.

«Από σήμερα, δοκιμάζουμε έναν τρόπο για να προωθήσουμε μια πιο ενημερωμένη κοινοποίηση άρθρων. Εάν πρόκειται να μοιραστείτε ένα άρθρο ειδήσεων που δεν έχετε ανοίξει, θα σας προτείνουμε να το ανοίξετε και να το διαβάσετε, πριν το μοιραστείτε με άλλους», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ενημέρωση του Facebook. Θυμίζουμε ότι την τακτική ακολουθεί και το Twitter.