Τεχνολογία

Tik tok: Η εφαρμογή επενδύει στις μεγαλύτερες ηλικίες

Tik tok: Η δημοφιλής πλατφόρμα θέλει να γίνει πιο προσιτή σε άτομα σε όλο το φάσμα των ηλικιών κυρίως στις μεγαλύτερες ηλικίες.

Το Tik tok είναι μία αρκετά δημοφιλής εφαρμογή που έχει λογοκριθεί κυρίως στις ΗΠΑ. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μπορεί να είναι κινεζική, αλλά οι Αμερικανοί την έχουν λατρέψει σαν δικό τους τεχνολογικό προϊόν. Ο επιχειρηματίας που έχει φτιάξει την πλατφόρμα είναι ο Ζανγκ Γιμίνγκ.

Με περίπου 700 εκατομμύρια χρήστες σε όλον τον κόσμο, το TikTok ζει τις δικές του στιγμές δόξας. Οι λογαριασμοί έχουν δημιουργηθεί στην πλειοψηφία τους από άτομα νεαρής ηλικίας που διασκεδάζουν δημιουργώντας και κοινοποιώντας μικρά βίντεο.

Η εφαρμογή θέλει να διευρύνει το κοινό

Παρά την δημοφιλία της η εφαρμογή δεν επαναπαύεται. Με μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές επιδιώκει να διευρύνει το κοινό της. Συγκεκριμένα, το TikTok ανανέωσε το Safety Center του και δημοσίευσε το Guardian’s Guide. Εξήγησε δηλαδή πώς λειτουργεί η εφαρμογή και τί είναι, σε αυτούς που δεν τη γνωρίζουν καλά.

Στόχος του είναι οι γονείς και οι κηδεμόνες, καθώς κάνει λόγο για εργαλεία όπως το Family Pairing, που δίνει τον έλεγχο του λογαριασμού του παιδιού στο γονέα. Έτσι, οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν και να περιορίσουν τα μηνύματα των παιδιών τους αλλά και να περιορίσουν τον χρόνο που γίνεται χρήση της εφαρμογής.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το TikTok: «Kαταλαβαίνουμε πως κάθε έφηβος και κάθε οικογένεια είναι διαφορετικοί, για αυτό προσφέρουμε μία πληθώρα επιλογών και ρυθμίσεων, για να ενθαρρύνουμε τους γονείς και τους κηδεμόνες οι οποίοι ψάχνουν εύκολους τρόπους να μάθουν για τη ζωή του εφήβου online».

Το 2017 ιδρύθηκε το Tik Tok

Αρχικά, η δημοτικότητα του TikTok περιορίστηκε σε μεγάλο βαθμό σε ασιατικές αγορές όπως η Ιαπωνία και οι Φιλιππίνες. Μήνες μετά την κυκλοφορία του, η ByteDance αγόρασε την κινεζική εφαρμογή Musical.ly για 1 δις. δολάρια. Το Musical.ly είχε ήδη μια αρκετά μεγάλη βάση χρηστών στις Η.Π.Α. και η ByteDance συνδύασε τόσο την εφαρμογή όσο και τη βάση χρηστών της με το TikTok. svg%3E

Ακόμα και με αυτήν την διείσδυση στην αμερικανική αγορά, κανείς δεν θα μπορούσε να προβλέψει την τρέλα, στην οποία θα εξελισσόταν το TikTok. Η εφαρμογή έχει γίνει download 165 εκατομμύρια φορές μόνο στις Η.Π.Α., σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Sensor Tower και παγκοσμίως ξεπερνά τα 2 δισεκατομμύρια downloads, γεγονός που την κατατάσσει ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς εφαρμογές στον κόσμο.